Kleding kopen voor mijn afmetingen

  • 23 January 2018
  • 5 reacties
  • 207 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoioi,

Nou daar ben ik weer met een dingetje.

Ik ben redelijk lang (zie vorige topic), de meeste lengte zit in mijn benen (iets van 1m ofzo). Mijn armen zijn ook erg lang (75cm ofzo). Ik ben ook redelijk dun, mijn armen en benen ook. Ik kan met 1 hand met mijn vingers om mijn bovenarm. Zo heb je er een beetje een beeld bij.

Ik heb ook nieuwe winterkleding nodig want ik ben overal uitgegroeid. Ik heb wel T-shirts, maar ik zoek er vesten bij. Nu draag ik meestal houdhakkersblousen en dan krul ik de mouwen op zodat je niet ziet dat de mouwen te kort zijn.
Ik zoek ook broeken met een smalle taille en extra lange pijpen, ik heb er al een paar gevonden bij Primark en Only/Vero Moda.

Nu is mijn vraag: heeft iemand hetzelfde probleem of heeft iemand winkels om dit soort kleding te halen.

Bedankt
XOXO

5 reacties

"Ik kan met 1 hand met mijn vingers om mijn bovenarm"
Ook nog prachtige lange vingers?
(Nu serieus) Dat is dan dun?


Ik, als jongen, heb een vergelijkbare situatie.
De kleding die ik heb is grotendeels slimfit, omdat ik niet in skinnyjeans pas vanwege mijn voeten (hehhehe....).
Een riem is wel aan te bevelen.
Tenminste, in mijn geval klopte de lengte maat vaak, maar andere mensen hebben heupen die breder zijn...

Ik haal het bij een Shoeby, omdat die in de buurt is, maar misschien kun jij iets passen en vervolgens er meer van bestellen.
Haha mijn vingers zijn wel lang ja (handschoen maar xxl oeps)

Maar een riem is wel een goede tip.
Ik heb ook een shoeby in de buurt dus dan ga ik daar maar eens kijken.

Dankjewel!
XOXO
Hoi!

Wat ben ik blij te horen dat ik niet de enige met deze struggle ben. Ik heb hetzelfde probleem als jij.

Bij Only hebben ze inderdaad fijne broeken. Bij Diesel ook, maar die zijn wel wat duurder, dus daar heb ik niet zo veel van. Ik heb een voorkeur voor jeansbroeken.

Wat ik regelmatig zie voorbijkomen zijn van die iets lossere broeken van een lichtere stof (mijn kennis van stoffen is beperkt). Die broeken zitten dus losser, maar kunnen wel mooi staan als je lange benen hebt.

Je kunt een winkel binnenlopen en vragen naar de langste broeken, zo heb je een beeld wat ze allemaal hebben. Als ze jouw maat niet hebben, is de kans groot dat ze je een merk kunnen aanraden die dat wel heeft.

Ik weet niet of kleedjes en rokjes je ding zijn, maar daar kun je misschien wat mee. Als je een paar kleedjes hebt met korte mouwen, en twee vestjes met lange mouwen, kun je er al wat verschillende outfits mee maken. In de winter kun je er broekkousen of een panty onderaan doen, want met blote benen lijkt me dan niet zo aangenaam.

Even een disclaimer: ik ben totaal geen held met kleding, dus in de winkel om raad vragen kan een goed idee zijn ;)

Succes met je zoektocht!

Groetjes
x
Hoii,

Bedankt voor de tips.

Ik ben zelf niet echt van de kleedjes en de rokjes, ik houd meer van een lekkere skinny jeans met een band shirt en een houdhakkersblouse.

Als ik een nieuwe winkel vindt om dingen te kopen zal ik het wel even melden voor mensen met hetzelfde probleem.

Wees maar gerust, ik ben zelf ook niet heel goed met kleding en stoffen enzo.

XOXO
Hoi,

Ik had een keer bij de C&A een broek waar een 'extra long' versie verkrijgbaar was. Die zit erg lekker. Helaas wisselt die collectie veel, dus hij is alweer verdwenen, maar wie weet is er een nieuwe collectie? Ik draag er dan wel een riem bij. Extra lengte betekent ook extra breedte in veel gevallen...

Anders misschien het internet? Bestel je een broek online, als die goed zit meer erbij? Dit is natuurlijk wel een nadeel als je van shoppen houdt.

Gr. Pin

Reageer