kinderachtig lichaam

  • 31 August 2020
  • 5 reacties
  • 256 Bekeken

Badge

Hoi ik ben een meisje van 14 bijna 15 en zit al in de 4e… ik heb door dat al mijn vriendinnen toch echt wel borsten hebben en meer vrouwlijke vormen hebben terwijl ik me een beetje kinderlijk voel in mijn lichaam.. mijn gezicht en haar en alles verder is wel best mooi( hoor ik wel van veel mensen) maar ik heb echt geen figuur. Mijn zus en moeder kregen ook best vroeg al borsten rond hun 13e/14e en ik heb alleen punten en niet echt tepels en ik voel wel een pijnlijk soort van  plaatje onder mijn “borst” maar verder is het echt geen cup maar zonder bh wel lelijk… verder ben ik ook nog niet ongesteld geweest en heb ik wel al lichaams haar. 

weet iemand wat ik kan doen om eerder de puberteit in te komen. En ik weet dat ik voor een kont kan trainen maar dat kan ik echt niet door andere problemen🙄


5 reacties

Reputatie 1
Badge

Veel oudere mannen vallen wel op meisjes die niet veel hebben! maak je dus niet druk.

Badge

nee al ben je wat lelijk dat maakt niet uit. de meetse mensen redden het prima : )

 

 

Nou puberteit kan je niet echt veel aan doen gewoon geduld hebben als je schaamhaar hebt kan het wel elk moment komen.

Suc6

Reputatie 2
Badge +3

Hoiii,

 

Ik ben zelf een meisje van 13 en heb hetzelfde ( ik word er alleen nog wel onzeker over )

 

Voor om meer " Kont” te krijgen kun je apps downloaden in de play store zo heb je met 30 dagen toch iets meer!

 

suc6:four_leaf_clover:

 

Xxx

Laten voorop stellen dat later in de puberteit komen en daardoor nog niet zoveel figuur hebben, zeker niet lelijk is @vernederme.

Heyy @Girlyproblems,

Je zegt dat je nog niet zoveel figuur hebt, wel lichaamshaar hebt maar nog niet ongesteld bent geworden. Je vriendinnen zijn misschien wat eerder met de puberteit, maar dat is voor iedereen weer anders. Dit is helemaal niet erg of raar en kan je voor der est ook niets aan doen. Iedereen op zijn eigen tijd. Jouw groeispurt/vrouwelijke vormen komt ook echt nog wel. Niet te druk om maken dus. Aangezien je al wel schaamhaar hebt, zal het wel niet zo lang meer duren voordat je ongesteld wordt en je lichaam zich verder gaat ontwikkelen. Kwestie van hormonen die op gang moeten komen.

Voor een kont trainen is lastig. Je moet daar sws al het juiste figuur en aanleg voor hebben. Maak je daar dus ook maar niet te druk om. Wees gewoon lekker jezelf. Je hebt een leuk gezicht dus maak je nou geen zorgen dat jongens je niet leuk zullen vinden. Sommigen doen alsof alles om tieten en konten gaat, maar de echte leuke jongens geven hier niks om.

 

Conclusie; laat het allemaal lekker gebeuren:stuck_out_tongue_winking_eye: . Je bent leuk genoeg!

 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

 

Groetjess

Reageer