Vraag

Kan ik auras zien?

  • 22 January 2020
  • 1 reactie
  • 61 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo. Ik wil even mijn verhaal kwijt en hoop dat iemand me kan helpen. Laatst met kerst moest ik naar de kerk ik zat daar maar en vond het niet erg leuk.. Maar toen ik naar de pastoor keek zag ik opeens iets om hem heen... Het was groen achtig. Dus ik stond helemaal versteld.…de week Erna op school keek ik naar de docent en zag ik paars blauw achtig kleur om mijn mentor heen schijnen.... Ik zat lang te staren en snapte het niet?? Mijn vraag is dus...  

 

1 kan ik auras zien of is het iets anders

2 wil iemand vertellen hoe jij aura's ziet?

3 als het auras zijn wat kan ik hier mee doen? Ik vind het wel erg cool

 

Ik hoop dat iemand hier antwoord op kan geven dat zou ik erg fijn vinden😘💙❤️💜

Btw ik krijg wel altijd veel hoofdpijn als er te veel energieën in mijn buurt zijn... Ik weet niet of het er iets mee heeft te maken mr kweet nie


1 reactie

Hoi

 

Hoewel er veel theorieën bestaan rond het zien van aura’s, sluit ik niet uit dat jij deze kan zien. Sommigen zijn nu eenmaal gevoeliger voor andermans energie dan anderen. Het zou kunnen dat jij een diep gevoelig iemand bent, waardoor overmatige aanwezigheid van energie je dan weer ongemak bezorgt. 

 

Heb je een idee wat de verschillende kleuren zouden kunnen betekenen? Misschien zou je bij kunnen houden bij wie je welke kleur waarneemt. Wie weet ontdek je op die manier een link met de persoonlijkheid, uitstraling of welbevinden van die persoon. 

 

Gr. Kenshin

Reageer