Vraag

kamp bedplassen


Reputatie 1
Badge +1
  • Weet de weg
  • 18 reacties

Hallo ik ben myen ik draag drynites om dat ik vaak in bed plas maar ik ga op kamp met school en ik ben heel erg bang dat ze het ondekken heeft iemand tip om ze aan te doen en te verbergen ze kraken heel erg


10 reacties

Hoi,

wat vervelend dat je last hebt van bedplassen, maar je hoeft je er echt niet voor te schamen (ik heb het ook heel lang gehad je bent niet alleen) Maar misschien kan ik je wat tips geven.

ten eerste zijn er voorlopig geen schoolkampen, dus dan zou je jezelf kunnen ‘trainen’ om niet in bed te plassen, door bijvoorbeeld een paar uur voor je gaat slapen niks meer te drinken (of alleen een slokje als je echt dorst hebt) en kijken of dat werkt. Of je zou een van je ouders kunnen vragen je snachts wakker te maken om naar het toilet te gaan, dan zou je dat later aan een docent kunnen vragen.

als dat niet werkt of je alsnog voor de zekerheid wel de drynights aan wilt doen (wat ik ook zeker begrijp) kun je ook zeggen als iemand er naar vraagt dat je een blaasaandoening hebt ofzo waardoor je die dingen moet dragen.

Hopelijk heb je hier wat aan, als je nog vragen hebt ofzo laat het weten. (Ik ben een ervaren bedplasser)

groetjess,

I-N
 

Reputatie 1
Badge +1

Dankjewel,

Ii ga zrle zeker gebruiken maar heb je misschien ook tip hoe ik ze aan moet doen

Hoi

 

Een wijde pyjama of losse boxershort zou de drynites kunnen verbergen. Op zich vermoed ik dat het gekraak in jouw oren luider klinkt dan dat het daadwerkelijk is, maar desnoods zou je kunnen zeggen dat het labeltje van je pyjama of boxer geluid maakt.

 

Kan je je kamergenoten kiezen? Kies zo mogelijk dan medeleerlingen die begripvol zouden reageren, moesten ze er toch achter komen. Je zou het ze, om jezelf stress te besparen, ook eenvoudigweg kunnen vertellen. Als dit goede vrienden zijn, vinden ze het gewoon ok, en zullen ze er niet vervelend over doen. 

 

Denk je dat je je wat meer op je gemak zal voelen als je een docent zou inlichten? Dat kan namelijk. Naar mijn vermoeden zou je lang niet de eerste zijn die met dit soort dingen op een docent afstapt. De docent zou je kunnen helpen moest er wat mislopen, of bij vervelende opmerkingen van anderen. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

Oke ik vertel het aan me docenten en aan me vrienden super bedankt weer kenshin en iek and niemand kenshin your god

Dankjewel,

Ii ga zrle zeker gebruiken maar heb je misschien ook tip hoe ik ze aan moet doen

Ik denk gewoon als je je gaat omkleden in je pyjama? Of je smokkelt er 1 mee naar de wc.

succes met het vertellen.. maar dat komt vast goed :)

Badge

Hallo ik ben myen ik draag drynites om dat ik vaak in bed plas maar ik ga op kamp met school en ik ben heel erg bang dat ze het ondekken heeft iemand tip om ze aan te doen en te verbergen ze kraken heel erg

je zou maar bedplassen xD

dat kan gwn als je een zwakke blaas heb on incontinet bent dat houden in als je niet komt er wat uit bijv

Badge +1

dat kan gwn als je een zwakke blaas heb on incontinet bent dat houden in als je niet komt er wat uit bijv

ja oke maar ik denk dat je wel zindelijk moet zijn? weet je leeftijd niet maar als op kamp gaat met school kan je niet zo jong zijn is het iets medisch ofwat want dat hoort eigenlijk niet

Hallo ik ben myen ik draag drynites om dat ik vaak in bed plas maar ik ga op kamp met school en ik ben heel erg bang dat ze het ondekken heeft iemand tip om ze aan te doen en te verbergen ze kraken heel erg

je zou maar bedplassen xD

Je zou maar zo’n stom antwoord geven? Kan iemand toch niemand niks aan doen… er zijn ook genoeg jongens en  meiden die heel lang duimen. Het zou fijner zijn als je iemand helpt met een aardig antwoord...

dat kan gwn als je een zwakke blaas heb on incontinet bent dat houden in als je niet komt er wat uit bijv

ja oke maar ik denk dat je wel zindelijk moet zijn? weet je leeftijd niet maar als op kamp gaat met school kan je niet zo jong zijn is het iets medisch ofwat want dat hoort eigenlijk niet

Ik heb op een jenaplan school gezeten en daar gingen we al op kamp vanaf groep 3, maar er zijn ook kinderen die in groep 8 nog bedplassen en dat kan door verschillende dingen komen waar iemand echt niks aan kan doen, super vervelend maar misschien is er al wel hulp? 

Reageer