Vraag

Jongens en merk kleding ... ( vraag voor de meiden )

  • 27 May 2018
  • 7 reacties
  • 527 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af wat meiden vinden van jongens die dure merk kleding dragen extra aantrekkelijker zijn ?
Wat ik ermee bedoel is als een meisje een jongen ziet en ze kijkt naar zijn uiterlijk en hij heeft stone island noem maar op aan.. stappen jullie dan er eerder op af dan als een jongen normale kleding aan heeft ?

7 reacties

Hey,

Nou ik zeker Niet! Kijk gwn of het een leuk iemand is. Kleding style bepaald die gene zelf. Daar heb ik respect voor. Wat hij of zij draagt vindt i mooi dan moet je dat gewoon kunnen dragen toch.
Merk kleding is leuk maar hartstikke duur. Ik heb zelf wel is wat gekocht van merk kleding maar voor de rest gwn wat ik.mooi vindt en waar ik mij goed in voel. Ik loop niet iets om het merk gewoon of ik.het leuk vindt of niet. Iedereen zijn eigen smaak zo denk ik erover. Als iemand extra dure kleding koopt om indruk te maken heeft dat (bij mij) geen zin!

Groetjes Dikkekuslisax
Nouja, bij dure merken is het grootste verschil het prijskaartje, niet de onderbetaalde , minderjarige Bangladees die het naait of de materialen.
Daarnaast zie je , als je geluk hebt, de merknamen niet altijd, dus dan is het lastig om een voorkeur te hebben.
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Als je je leuk kleedt maakt het, voor de meeste, niet uit of je merkkleding draagt of niet. Kleding van sting etc kan net zo leuk of zelfs leuker zijn. Meisjes stappen sneller op je af als je er leuk uitziet en of dat met merkkleding of zonder is maakt de meeste niet uit.
Hoi!

Hoe duur kleding is, maakt voor mij niet uit. Als je goedkope kleding leuk combineert, kan je er mooi en aantrekkelijk uitzien. Daarbij is gedrag en persoonlijkheid voor mij meer doorslaggevend.

Groetjes
x
hey
ik let nooit op merk kleding ik vind het vooral belangrijk dat een jongen er een beetje verzorgd uitziet, niet al te vuile kleren en dat het een beetje combineert. verder maakt kleding voor mij niet echt uit.... maar als een jongen een goed bandshirt aan heeft dan is dat zeker een pluspunt
ghost
Geen merkkleding. Het enige aan merk is ooit Levi's spijkerbroeken geweest. Mensen vinden mij altijd leuk gekleed en dat zonder merk. Ik leer van mijn ouders nu verstandig met kleedgeld om te gaan. Mijn moeder gaat nog mee met kleren kopen, maar zal altijd corrigeren als ik een merktrui koop die zonder merk er voor 20 euro minder is.
Reputatie 1
Badge +1
Tuurlijk telt kleding wel ik heb een hekel aan merkkleding zoals van die sportbroeken en jasjes die elkaar matchen echt zo lelijk

Reageer