Vraag

Jeuk door vingeren.

  • 30 January 2018
  • 5 reacties
  • 4194 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hooi!!!

Ik heb heel veel jeuk aan mijn vagina... Ik weet niet hoe het komt. Mijn vriend vingert me altijd dus waarom zou het nu opeens gaan jeuken? ik denk deels dat het kom door de shampoo. Ik wil dat t daaronder lekker ruikt en dan doe ik het insmeren met shampoo HAHA ? Miss een beetje dom. ik heb veel allergische reacties. Maar het jeukt
heel erg. en doet wel pijn. Maar ik zag gister dat het een beetje bloedde. Dus er zit ook een wondje? Kom t vgm door t krabben. Ik weet t echt niet ?? Ik ben bang dat ik zwanger ben of een soa. Maar ik ben nog maagd. dus...

kan iemand me helpen? :(

gr lisa

5 reacties

"ugh ik stress echt teveel. ?"
Slechts een beetje.
Je kunt altijd even rustig ademhalen, het forum opzoeken en hier je vraag stellen.
Tenzij het steekwonden zijn zul je op tijd antwoorden krijgen.
Badge +5
Een beetje afscheiding hoort nu eenmaal bij vagina's. Als je veel bewogen hebt, kan dat wat meer zijn dan anders. Geen paniek, de boel werkt gewoon goed.... Inlegkruisje in je slip en niks aan de hand.
echt dankjewel! 🙂 Heel erg bedankt. De jeuk is weg. Ik heb zonet lekker gedoucht en niet meer aan mijn vagina gezeten, nu is de jeuk weg. Maar ik was dus aan het dansen in me kamer hele erg veel gezweet. En toen ging ik even naar de wc en er zat een witte klodder in me onderbroek? een witte vlek ofs? Ik schrok me dood en ik zit te huilen. lol, wtf. Vgm is dat de shampoo toch? Ik douche altijd en dan doe ik die zeep op me hand en dan rondom me vagina zelfs een beetje erin.

ugh ik stress echt teveel. ?
Ik zocht het maar even op, maar ik denk dat het verstandig is dat jij dat ook doet.
(https://www.sense.info/ontdek-je-lichaam/meisjeslichaam/schoon-en-verzorgd/je-vulva-verzorgen)
(https://www.gezondheidsnet.nl/vaginale-klachten/was-je-vagina-gezond)

Beide sites geven aan dat het wassen van de vagina met zeep (,dus ik denk ook shampoo) kan leiden tot jeuk.
Ik raad dus aan om even je vagina daarmee niet te wassen en de tips van Sense te volgen.
Ik denk dat het wondje door krabben komt.
Als je geen seks hebt gehad is er niks aan de hand, tenzij het sperma van je vriend toch bij je vagina is gekomen, heeft je vriend je misschien gebeft met een koortslip? Want daar kan je wel een soa van krijgen, als dat het geval is zou ik even een soa test doen, dat je vagina jeukt komt waarschijnlijk door de zeep, dat bloed dat uit je vagina komt kan inderdaad door het vingeren komen. Jii of je vriend kan misschien even kijken of je een wondje ziet.
Ik hoop dat dit hielp.

Reageer