Vraag

Je mag toch zelf wel bepalen wat voor kleding je het lekkerste in voelt?

  • 3 March 2020
  • 9 reacties
  • 267 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik draag al maanden niets anders dan onesie ( heb er ondertussen 11 stuks ), gecombineerd met sneakers om dat ik dit toch wel erg confortable vindt zitten.

Ik draag geen dieren onesies maar normale sport onesies.

Vindt ze heerlijk warm en lekker zacht en ruim zitten het geeft mij een lekker confortable gevoel, het geeft mij ook een rustig gevoel.

Maar mensen om mij heen, vooral mijn moeder, ergert zich er soms aan en vindt dat ik ook eens andere kleding moet gaan dragen.

Maar ik vindt dat ik zelf wel bepalen mag  wat ik  ik draag en lekker vindt zitten.

https://2.bp.blogspot.com/_JK-Myn8wtE4/TQXSW653ThI/AAAAAAAACKs/TgY-fAqifCg/s1600/onepiece_rosababy_rib-763781.jpeg


9 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Natuurlijk mag je zelf kiezen, en dragen waar jij je prettig in voelt.

Maar denk zelf dat deze onesie’s meer bedoeld zijn voor thuis, dan om ook op school etc te dragen.

 

Hey, 

Ik ben het helemaal met je eens dat je dat zelf mag bepalen.

Misschien kan je voor de anderen en je moeder iets anders proberen?

Misschien is een joggingsbroek met een trainings vest of een hoddie?

Als je je echt alleen comfortabel voelt in een onesie dan moeten de mensen om je heen het maar accepteren, jij bent wie je bent. Jammer voor ze als ze het niet kunnen accepteren, dan hoeven ze zich er ook niet mee bezig te houden toch? 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt,

Succes🍀

Als je het alleen gebruikt voor thuis, dan is het te accepteren.  En moet je vooral zo verder gaan. Het proberen van een andere kleding stijl kan je altijd doen, het kan immers nooit geen kwaad.

Gebruik je deze onesie ook op school, of tijdens uitgaan, dan kan ik wel begrijpen dat je ouders of andere mensen om je heen er niet zo blij van worden.  In mijn ogen is dit echt alleen bedoeld voor thuis gebruik, op school of tijdens het uitgaan kun je je gewoon normaal aankleden.

Ik bedoel je gaat toch ook niet in je bikini naar school, omdat je dat lekker vindt zitten?

See ya!

Spookyzx. 

je mag dragen wat je wilt maar ik zou er niet in overdrijven, draag af en toeeen standaard t-shirt en broek. anders wordt je dat confortabele gevoel gewoon en gaan of de t-shirt en broek  veel te onconfi zijn o je vind onsies saai binnenkort. zo gaat het toch bij ik. 

groetjesss

Hi

Draag je ook onesies als het heel warm weer is? Want dan snap ik wel dat je moeder dat niet zo’n heel goed idee vind, straks krijg je nog een beroerte ofzo door de hitte. En verder wil je moeder wss ook dat je niet gepest wordt. Maar als jij het echt fijn vindt zitten moet je het vooral dragen en je niks van anderen aantrekken. Doe ik tenslotte ook niet, ik heb namelijk hetzelfde maar dan met jongenskleding hoewel ik dat niet altijd draag. 

Dus conclusie: draag vooral wat je fijn vindt.

Groetjes J8j8

Reputatie 2
Badge +1

Ik draag het hele jaar door onesies, ook met warm weer heb ook onesies met korte mouwen en korte pijpen namelijk en die zijn dunner dan de andere onesies die ik draag.

Maar draag je ze ook naar school? Als dat zo is begrijp ik je ouders

Badge

Maar draag je ze ook naar school? Als dat zo is begrijp ik je ouders

Hoe dat zo?

Bij mij op school word ook vrij veel onesies gedragen, waarom je hoort bij ons vaak dat het beter zit om de middel geen knellende kleding heb ( broekboorden enzo ) en dat het wel zo prettig is als je de heledag in de klas moet zitten, ook al om dat die houten krukken waar wij op moeten zitten niet erg lekker zitten

Reputatie 3
Badge +3

Heeyyy, 

Ik zal als ik jou was gewoon lekker dragen wat je zelf wilt, niks van anderen aan trekken.

Ciaoo x me

Reageer