Is het normaal als er slijm uit mijn penis komt na het klaarkomen?

  • 21 July 2018
  • 8 reacties
  • 4084 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben 16 jaar,
en mijn vriendin zegt: 'Het lijkt net of er slijm uit je penis komt'
kan iemand helpen? Ik weet dafuq niet wat ik moet doen.
Me vriendin zegt: 'Ga naar de huisarts'
Alleen ik vind dat een beetje schamend om te zeggen.
Weet iemand een oplossing? Of moet ik ECHT ECHT ECHT naar de huisarts toe?

8 reacties

Heb je het zelf al weleens gezien? Misschien is het gewoon sperma alleen denkt je vriendin dat het slijm is.

De huisarts heeft het vast al een keer mee gemaakt en vind het niet erg. Ik snap dat je je ervoor schaamt maar als het geen sperma is kan je het beter laten onderzoeken.
na het klaarkomen?
slijm uit mijn penis
Is het wit/doorzichtig?

Sperma is de enige slijmerige substantie die op dat moment er uit hoort te komen.
Andere vloestoffen zouden eerder vrij kunnen komen.

Dus tenzij het echt een vreemde kleur heeft hoef je je absoluut geen zorgen te maken.
Nouja, eigenlijk een klein beetje , want dit zouden de meeste mensen rond die leeftijd wel moeten weten.
Hoi

Het kan gewoon sperma zijn. Als je verdere klachten hebt, kan het verstandig zijn naar de huisarts te gaan. Bij de huisarts hoef je je niet te schamen, die heeft dit eerder gezien.

Groetjes
x
Het is een beetje groen ofzo, ik weet niet precies of het licht groen of echt groen is.
Dat klinkt niet zo gezond. Het lijkt me verstandig naar de huisarts te gaan. Je huisarts is hiervoor, dus je hoeft je niet te schamen.
Ja, dat kun je beter laten checken.
Het zou pus kunnen zijn, maar dat geeft ook een onsteking aan.
Zoals @100Divergent11 al zei , kan de huisarts daar naar kijken.
Die kan wel een conclusie bieden en mogelijk een oplossing.
Ik zou dan minder spruitjes en spinazie eten als ik jou was 😉
hey

meestal is de slijmerige substantie gewoon sperma er kan b.v.b nog iets blijven zitten in de plasbuis wat er later weer uitkomt(plakkerige slijmerige doorzichtige substantie) of ook wel verdunde oudere sperma

Reageer