Is er iets mis met mijn vagina?

• 21 maart 2014
  • 3 reacties
  • 923 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Haai,

vandaag heb ik op straat ruzie gekregen met een jongen en hij heeft mij heel hard in mijn vagina geschopt, nu is het dik en blauw, ik weet niet of ik me zorgen moet maken of het maar moet laten gaan en wachten tot het over is.. Het doet zoveel pijn dat ik haast niet kan lopen ik wist nieteens dat dat kon.. Ha-ha. Maar.. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik weet het is een beetje akward en raar.. Maar ik wil gewoon weten of ik me zorgen moet maken want op internet lees ik allemaal dingen over operaties enzo.. Volgensmij is het niet zo erg hoor, maar ik neem het zekere voor het onzekere. Iemand?

3 reacties

Hey,

Ik ben misschien een jongen, maar het klinkt gewoon als een blauwe plek. Aangezien je vagina veel gevoeliger is dan andere lichaams delen en het zit tussen je benen lijkt het misschien erger. Als je er over een tijdje (niet morgen) nog last van hebt zou ik even naar de huisarts gaan. Als je je niet comfortabel voelt met een man dan is het meestal geen probleem als een vrouw even kijkt. 

Groetjes,
Heel erg bedankt!
je vagina is een erg gevoelige plek als ik jou was zal ik heel eventjes wachten en kijken of het minder word word het niet minder binnen ongeveer 4 a 7 dagen zal ik even naar de huisarts gaan

Reageer