Vraag

In ballen getrapt

  • 18 July 2022
  • 9 reacties
  • 591 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit?
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen?
  • Wat voelde je toen het gebeurde?
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek?
  • Had je er lang last van en op welke manier?
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood?

9 reacties

ik denk dat het heel pijnlijk is ik heb 1 keer jongen knietje in ze noten gegeven. ik was in me bikini de hond aan het uit laten en die jongen wij mij navel aanraken ik zij je wilt wat. toen wou die het proberen en toen gaf ik hem een knietje dat vergat hij nooit weer en ik liep vrolijk verder. 

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? Meerdere keren gebeurd, maar ik vertel wel de meest recente. Tijdens honkbal kwam er een bal van de pitcher FULL SPEED echt VOL in m’n ballen.
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? Nou ja, we speelde honkbal tijdens LO en ik ben altijd de catcher. Mijn docent vertelt me wat over iets, geen idee meer wat. De pitcher wist niet dat ik in gesprek was en niet uit m’n doppen keek, dus hij gooit die bal full speed. De honkman lette ook niet op en sloeg niet, waardoor hij nog steeds FULL SPEED in m’n ballen kwam.
  • Wat voelde je toen het gebeurde? Ja, gewoon pure dood. Niet normaal, een fucking machete die in mn bal sloeg. Gwn, dood.
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? In dit geval bleef ik op dezelfde positie staan (knielend), maar ik begon echt massaal te tranen. Niet huilen, maar wel tranen. Ik bleef doorspelen, maar ving geen enkele bal.
  • Had je er lang last van en op welke manier? Ongeveer anderhalf uur, missch wat minder. Het voelde hetzelfde als toen het net gebeurde, maar op een lager niveau.
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood? Mijn noten waren zacht, maar na 2 weken waren ze wel weer normaal hard, natuurlijk niet rock-hard, maar gwn mandarijn hard.

 

ik denk dat het heel pijnlijk is ik heb 1 keer jongen knietje in ze noten gegeven. ik was in me bikini de hond aan het uit laten en die jongen wij mij navel aanraken ik zij je wilt wat. toen wou die het proberen en toen gaf ik hem een knietje dat vergat hij nooit weer en ik liep vrolijk verder. 

Oei, wat deed die jongen nadat je hem een knietje gaf?

ik denk dat het heel pijnlijk is ik heb 1 keer jongen knietje in ze noten gegeven. ik was in me bikini de hond aan het uit laten en die jongen wij mij navel aanraken ik zij je wilt wat. toen wou die het proberen en toen gaf ik hem een knietje dat vergat hij nooit weer en ik liep vrolijk verder. 

Oei, wat deed die jongen nadat je hem een knietje gaf?

Die zakte op de grond van de pijn maar hij wist meteen wel dat hij van me af moest blijven 

Nog andere mensen?

In principe is het (persoonlijk vind ik)  niet zo pijnlijk ligt aan hoe hard de trap is

Nog mensen?

Reputatie 4
Badge +2

Oh ja, een keer deed een jongen echt heel vervelend. Hij ging kreunen in me oor terwijl ik zei dat hij moest stoppen. Ik gaf hem per ongeluk een schop in zijn ding. Hij ging echt bijna huilen. Ik heb wel sorry gezegd, want dat was echt niet mijn bedoeling. Ik wou hem alleen een schop geven:(

Hallo allemaal,

 

Ik ben al een tijdje benieuwd hoe het voelt als een jongen in z’n ballen wordt geslagen/getrapt/geraakt. Zelf heb ik dit namelijk nog nooit meegemaakt. Daarom een aantal vragen als je weleens in je ballen bent getrapt/geslagen etc:

  • Ben je weleens in je ballen getrapt, zoja hoe gebeurde dit? Honkbal met volle kracht tegen me ballen
  • Zou je de situatie eromheen zo uitgebreid mogelijk uit kunnen leggen? De bal was mis geschoten en kwam tegen mijn nuts aan
  • Wat voelde je toen het gebeurde? Alsof je met een knuppel bent geslagen en zag zwart
  • Wat deed je nadat het gebeurde? Ging je bijvoorbeeld op de grond liggen of met je hand in je broek? Flauw vallen
  • Had je er lang last van en op welke manier? Ja ik had erg lang licht in mijn hoofd
  • Waren je noten erna bijv. blauw of rood? Zwart

 

Reageer