Vraag

ik wil zelfmoord plegen maar ik ben te bang..

  • 2 August 2020
  • 4 reacties
  • 960 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje13 jaar oud en ik word 14 op de 25ste.

ik heb heel vaak de neiging om mezelf iets aan te doen, ik doe mezelf al pijn door te snijden. Mijn vader heeft mijn messen afgepakt dus dat gaat nu moeilijk. Ik wil gewoon mijn leven eindigen maar het lukt niet. Ik ben te bang om dood te gaan. Hoe kan ik om gaan met deze gedachtes?


4 reacties

Badge

Hey , @Eri_chan... 

Wat verschrikkelijk om te horen, ik zou ie graag verder willen helpen.. 

Maar ik heb wel een paar vraagjes, 

  • Wat is er gebeurd waarom je deze neigingen hebt?
  • Hoe lang heb je dit soort gedachtes al,

Ik wil ook even zeggen dat (ookal ken ik je net) dat het echt knap van je is dat je uit je zelf naar de Kindertelefoon bent gegaan.., En ik ben bereid om jou te helpen dit probleem…

 

Ok, 

Groetjes van Mij 😅🥰

Hey @Eri_chan ,

 

Vervelend dat je je zo voelt! 

Uit ervaring weet ik dat snijden en zelfmoord plegen geen oplossing is, dus stop alsjeblieft met snijden! Ik en andere forummers willen je helpen.

Je kan anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon  vanaf 11.00 tot 21.00 of je kan anoniem bellen of chatten met 0900 0113 of hun website 113.

 

Heb je iemand waarbij je dit kan vertellen? Zoals vriend(in) of mentor of iemand anders.

 

Groetjes Gebruiker c 

 

 

Ps. Hier heb je een filmpje die ik je graag wil voorstellen om te kijken.  Als je dat wilt.

 

Badge

Ja ik had het ook maar ik zou het nooit doen waarom eigenlijk (hoef je niet perse te zeggen)  ga naar de website van geen zelfmoord pogingen (weet de naam niet) en daar kan je verder.

Badge

Hey , @Eri_chan... 

Wat verschrikkelijk om te horen, ik zou ie graag verder willen helpen.. 

Maar ik heb wel een paar vraagjes, 

  • Wat is er gebeurd waarom je deze neigingen hebt?
  • Hoe lang heb je dit soort gedachtes al,

Ik wil ook even zeggen dat (ookal ken ik je net) dat het echt knap van je is dat je uit je zelf naar de Kindertelefoon bent gegaan.., En ik ben bereid om jou te helpen dit probleem…

 

Ok, 

Groetjes van Mij 😅🥰

Dankje, en ik heb de neiging omdat wat ik ook doe ik zie mijn moeder niet. Ik heb haar al een paar jaar niet meer gezien. Ze heeft autisme dus ze word iedere keer boos om hele kleine dingen. Toen ik 7 was gingen ze scheiden maar ik en mijn toen 4 maand oud broertje waren weggehaald bij beide ouders en mijn ander broertje en zusje. Ik heb ook ptss en heel veel therapie achter de rug.

ik heb deze gedachten een jaar ofzoiets, eerst was ik zo van “ik doe het toch niet het is niet echt een probleem” maar toen ik begon met snijden verder ze meer serieus.

Reageer