Vraag

Ik voel me een meisje en ik val ook op meisjes

  • 28 July 2016
  • 4 reacties
  • 396 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik ben een jongen, 14 jaar.
Ik voel mij meer een vrouw dan man, zo heb ik veel vrouwlijke ''trekjes'' zoals benen overelkaar, armen in een ''vrouwlijke'' manier bewegen en met m'n haar spelen. Ik vind dingen als kleren en make-up ook leuk.
En ben van plan om mijzelf op een vrouw te laten lijken, maar ik vind meiden juist wel leuk maar jongens niet. Kan dat als ik gemodificeerd zou wezen? En hoe moet ik het aan familie en vrienden vertellen? Echt elke avond droom ik er namelijk van om de volgende dag als een meisje wakker te worden.

Groeten, WASD

(ik heb ook een andere topic, niet over dit onderwerp.)

4 reacties

Hoi,

Als je je een vrouw voelt, dan lijk je me transgender.
Als je je de ene keer jongen voelt en andere keer vrouw, dan meer fluitgender ofzoiets.
Ik weet het niet heel goed, er is zoveel...

Het kan gewoon dat jij in het verkeerde geslacht bent geboren én dat je dan lesbisch bent. Niks vreemds aan! Dat je op vrouwen valt betekent niet dat je perse een jongen moet zijn! :D

Volg je hart, want dat klopt! XD

Gr. Pin
Ik heb t zelfde probleem. Ik weet inmiddels dat als je dr kver praat serieus genomen wordt. Mijn eerste vertrouweling was de school maatschappelijk werkster. Die is er voor opgeleid. Die helpt je en kan ook dingen voor je regelen. Alleen durf ik nog steeds nix...
Ik vind make-up enz ook leuk en ik heb zelfde trekjes als jou dus je bent niet enige haha
hoi,
ik ben zelf een meisje (lesbisch) en ik vind transgender meisjes of jongens die zich kleden als meisjes ook aantrekkelijk!
ik denk dat wanneer je genoeg zelf vertrouwen hebt je als een vrouw kan gaan kleden, ook heb ik een vriend die van meisje naar is jongen is gegaan maar hij valt wel op jongens

Reageer