Ik moet heletijd naar de wc

  • 27 August 2018
  • 13 reacties
  • 830 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik ben me.me en ik ben een meisje van 13 jaar maar ik moet heel veel naar de wc voor de plassen maar als ik niet binnen de seconde op wc ben plas ik in mijn broek want ik heb mij gisteren 3 keer moeten omkleden omdat ik in mijn broek had geplast het is de eerste keer dat zo iets voorkomt bij mij maar is dat wel normaal want vroeger kon ik het nog wel in houden maar is het normaal?

13 reacties

zoals mensen hierboven al zeggen denk ik dat het beste is om naar de dokter te gaan en misschien een luier om te doen.
drink jij heel veel?
Ja luiers werken denk ik wel het beste, wel moet je even kijken of je op schoon kan worden verschoond.
Ik kan dat namenlijk zelf niet dus word ik sochtends door me moeder verschoond en op school door een leraar en s'avonds ook weer door me moeder, je moet dus niet heel preuts zijn.
Maand verband werkt denk ik niet (bij mis is 't altijd heel heftig ja weet ik beetje tmi) maar tenzij je alsnog om 't uur wilt verschoonen gene maandverband maar echt luiers👍🏻
Er is toevalig aan dag of 2 een topic geplaats over en jongen met hetzelfde probleem. Hij hat dit thuis verteld (hadden ze ondertussen denk ik ook wel door) en zijn moeder kocht luiers (die zie je niet door je kleeding heen zoals bij babys hoor😅

Belangrijk is wel om langs je huisarts te gaan. Hij/zij kan je helpen.

Suc6👍🏻
Hey me.me

Ik heb hier momenteel ook last van, ik draag nu luiers omdat ik anders ook 3 x per dag kleren kan wisselen.
Het enige is dat je op school ook word verschoond, je kan dit wellicht vervelend vinden
Kan het ook kunnen dat je heel veel drinkt? Water bijvoorbeeld want ja dan moet je ook heel vaak naar de wc maar anders kan je ook altijd even naar de huisarts gaan
Hoi,

Het zou inderdaad iets kunnen zijn als blaasontsteking, te veel drinken (of juist te weinig: dat maakt je plas geconcentreerder en daardoor heb je eerder het gevoel te moeten plassen). Maar wij kunnen dat nooit zeker weten. Daarvoor moet je toch echt naar je huisarts. Je huisarts kan je ook een briefje meegeven zodat je op school ten minste altijd naar het toilet mag als dat nodig is.

In de tussentijd zijn inlegkruisjes (of misschien wel maandverband) ook een tijdelijke oplossing die je onderbroek in ieder geval iets langer droog houden.

Gr. Pin
Ok, maakt ook niet zo veel uit
maar ga zeker eens langs de huisarts, waarschijnlijk is het een blaasontsteking.
Ik heb nog geen seksueel contact
Zoals dit klinkt is het een blaasontsteking, heb je al seksueel contact?
Ga inderdaad eens langs de huisarts me dit verhaal.
Hoi

Dat klinkt niet fijn. Zoals bovenstaande reacties zeggen, raad ik je aan naar de huisarts te gaan.

Voor in de tussentijd zou je, of iemand die je kent, in de supermarkt van die inlegkruisjes kunnen halen voor urineverlies. Op die manier kan je wat zekerder rondlopen, en hoef je je niet de hele tijd om te kleden.

Groetjes
Kenshin
Het lijkt mij ook aan te raden om jouw huisarts te raadplegen.
Misschien is het fijn om naar de huisarts te gaan om het te laten onderzoeken.
Drink je toevallig erg veel? Dit heeft namelijk grote invloed op de frequentie van jouw toiletbezoeken.
Desnoods ga je een luier dragen als dit makkelijker voor je is en dit hoef je uiteraard niemand te vertellen.

Reageer