Ik lek steeds door bij ongesteldheid. Wat moet ik doen?

  • 7 January 2023
  • 7 reacties
  • 131 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo Iedereen,

Ik ben dus ongesteld, goh. Maar ik lek telkens door. Al heb ik een super tampon in! En er zit echt niet meer dan 8 uur tussen. En tja wat moet ik?

 

Groetjes!!


7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Er bestaan vlgsmij ook cupjes , die vangen het bloed dan als het ware op…. Iederetje? * ideetje? 
 

of evt de pil, of een warme kruik, die zogt dat het bloeden snellen gaat, en dus eersder klaar is…..

 

dus dag ga je wel heviger bloeden, maar wel kortenr….. 

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 7
Badge +19

dat is echt een kwestie van vaker verwisselen. Je hebt ook verschillende soorten tampons en maandverband voor verschillende menstruaties. 

Er staat "niet langer dan 8 uur” dat betekend niet dat hij ook je bloedverlies van die 8 uur allemaal kan opvangen.

Reputatie 1
Badge +1

Hallo Iedereen,

Ik ben dus ongesteld, goh. Maar ik lek telkens door. Al heb ik een super tampon in! En er zit echt niet meer dan 8 uur tussen. En tja wat moet ik?

 

Groetjes!!

K had dit probleem ook, je kan een cupje gebruiken, die gebruikt mijn zus, maar die vind ik persoonlijk niet fijn. Ik gebruikte altijd die super tampons en deed als extraatje een maand verband in omdat ik alsnog na 2 uur doorlekte. Nu sinds ik aan de pil ben gebruik ik normale tampons op de eerste 2 dagen kan ik ze ongeveer 2/3 uur in houden zonder door te lekken. 

Vaker veeschonen inderdaad.  Ik vind 8 uur sowieso veel te lang voor tampons.  Ik verschoon zelf iedere 2 uur a 3 uur.

Reputatie 7
Badge +15

Tja, of dus zo’n kupkje * kupje . Werkt waarsch toch het beste…

 

 

Mij_Niet_Gezien 

Reputatie 4
Badge +4

Een kupje en maandverband in doen

 

Reputatie 7
Badge +15

Jaaaa! Nog beter!!

 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer