Ik heb mn bal gebroken


Reputatie 2
Badge +1

Dus kijk

We hadden honkbal met gym

En we waren aan het gooien voor het warm worden

EN DIT KIND GOOIT VOL IN MN BALLEN

En ik check net hoe 't is en de hele bovenkant is zacht. Like, k heb misschien mijn bal gebroken. Het doet geen pijn, maar het is niet fijn om te weten/denken dat je bal compleet gebroken is.

Dus ja weet je. Dat


11 reacties

Heyy

 

Aii dat klinkt niet zo fijn.. Misschien is het handig om even langs de huisarts te gaan om even te checken of alles oké is.

 

Groetjes van mij.

Reputatie 7
Badge +19

heey,

Wat vervelend. Je bal kan niet breken. Maar als je er last van krijgt of je je zorgen maakt zou ik even langs de huisarts gaan.

Reputatie 2
Badge +1

@NaamNietBekend en @jaivy 

Zoveel zin heb ik ook niet dat een dokter ff aan me ballen gaat zitten. Ik heb ze wel gebeld en gezegd van ja, het doet geen pijn. Ze zeggen dat als het pijn gaat doen dat ik maar moet terugbellen. Maar kijk, ik heb 2 ballen, dus 1 reserve. It's all good.

 

En ik weet trouwens dat ik m'n bal niet kan breken, dw

Zoveel zin heb ik ook niet dat een dokter ff aan me ballen gaat zitten.

Nee maar soms gaat noodzaak even boven zin hè ;)

Maar kijk, ik heb 2 ballen, dus 1 reserve. It's all good.

Je kan inderdaad met 1 bal leven, maar ik denk dat je de afweging tussen een bal amputeren of een bezoekje aan een (huis)arts wel kan maken?

Reputatie 3
Badge +2

Hey Hoi!

Ik had ook een keer een vergelijkbaar probleem maar dan met een voetbal… Waarschijnlijk is het niks ernstigs als het niet pijn doet en je kan altijd nog naar de huisarts gaan.

Groetjes!

1 ding is positief, je kan je bal niet breken ;)

Ik heb ook eens zo pijnlijk moment gehad tijdens gym op de basisschool maar toen was het volop een bal in me maag. Ik heb zeg maar zo uitstulpende navel en iedereen vondt dat ding helemaal grappig want voor de rest had helemaal niemand zo navel. En met gym droeg ik altijd zo navel shirtje en de bedoeling was raak de navel me trefbal alleen dacht ook zo jongen dit even met een voetbal te kunnen doen. Dus die jongen trapt toch volop de bal in me maag ik kreeg voor geen meter meer adem en ben half rennend lopend naar de juffrouw heen gegaan. Maar ik zakte al in elkaar op de parkeerplaats van het gym gebouw toen heeft de juffrouw dus maar over me buik gemasseerd om de spanning er een beetje vanaf te krijgen. Maar daar kun je dus mega pijnlijk terecht mee komen met dit soort dingen

Badge +1

Gast ren naar die huisarts nu! Nee maar effe serieus ga zo snel mogelijk man

Reputatie 2
Badge +1

Om ff in te lichten, mijn bal is al een week helemaal toppie. Dus ja

Mooi👍🏻

Reputatie 7
Badge +5

is die misschien niet naar boven geschoten?

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Nee, hij is gewoon op de normale plek

Reageer