Beantwoord

Ik haat mijn leven door mijn 10 weken durende hoofdpijn

  • 25 February 2019
  • 39 reacties
  • 497 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik haat mijn leven want mijn hoofdpijn duurt al
10 werken dit is heel irritant ik heb hulp nodig en dringend
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 March 2019, 09:15

Bekijk origineel

39 reacties


Hoi Ik hou me liever anoniem,

Ik haat mijn leven want mijn hoofdpijn duurt al
10 werken dit is heel irritant ik heb hulp nodig en dringend

Ik zou het super graag voor je willen op lopen... kon dat maar.
Ik snap hoe kl*te hoofdpijn is. Ik heb het al 9 jaar voordurend. En dan zoon migraine hoofdpijn.

Ik hoop echt oprecht dat er een oplossing komt. Blijf het gewoon aan geven bij je arts.

Groetjes
Bella
Bedankt voor je steun vervelend dat jij het al 9 jaar voortdurend hebt @Bellablue
ik heb al hulp maar die hulp helpt totaal niet maar ik moet er nog steeds heen dat vind ik stom maar ja het zal wel moeten ik wil dood geef me alsjeblieft hulp ga een keer per week naar psychotherapeut en ik haat mijn leven gewoon ik wil dood niet echt maar toch dit mag mijn psychotherapeut echt niet weten help mij toch ik haat mijn leven
hi

ik heb al hulp maar die hulp helpt totaal niet maar ik moet er nog steeds heen dat vind ik stom maar ja het zal wel moeten

hoelang heb je deze hulp al? als het pas een paar weken is moet je het misschien nog een kans geven.
Heb je het ook aan gegeven dat het niet helpt?

ik wil dood geef me alsjeblieft hulp ga een keer per week naar psychotherapeut

probeer het de komende keer aan hem/haar aan te geven.

en ik haat mijn leven gewoon ik wil dood niet echt maar toch dit mag mijn psychotherapeut echt niet weten

waarom mag ze/hij het niet weten?
misschien moet je het juist vertelen

help mij toch ik haat mijn leven

ik zou je echt super graag willen helpen.

groetjes
bella
As ze dat weet heb ik alleen nog m ar meer problemen dus dat kan ik en wil ik niet aangeven heb al 5 of 6 weken hulp en bedankt dat je me wilt helpen @Bellablue
hoi

As ze dat weet heb ik alleen nog m ar meer problemen

ja maar. het klinkt stom maar om over je problemen te hebben dat kan je hoofdpijn minder worden.

5 of 6 weken hulp en bedankt dat je me wilt helpen

tuurlijk. probeer het nog 2 tot 3 weken vol te houden. geef het nog ff tijd.

zou je me niet meer willen taggen

groetjes
bella
Is goed
Hoi

Wat naar dat je hoofdpijn blijft aanhouden. Ik kan me voorstellen dat je hier uitgeput van wordt. Zou je, als je hoofdpijn overging, wel willen leven?

Ik raad je aan om verschillende behandelingsmethoden te proberen. Als je bijvoorbeeld al veel artsen gezien hebt, kan het goed zijn om eens te bekijken of je geholpen zou kunnen zijn met iets natuurlijks, bijvoorbeeld Shiatsu.

Het is goed om te experimenteren met verschillende behandelingsmethoden. Wie weet vind je op die manier de methode die voor jou werkt. Wel is het van belang om voorzichtig te zijn met bepaalde behandelingen en medicijnen. Bij twijfel kan je best je arts even raadplegen.

Groetjes
Kenshin
Zonder hoofdpijn wil ik wel leven
Ik heb geloof ik al Shiatsu geprobeerd weet het niet zeker
Zou je zulke behandelingsmethoden (nog) een kans willen geven? Misschien heeft dit na één of enkele keren geen effect, maar is het je tijd waard om er wat langer mee te experimenteren.

Gr. Kenshin
Niet echt , als het zo is dat ik het al heb 7 keer geprobeerd
Ik kan me voorstellen dat je na zo veel keren de moed verliest. Ben je momenteel in behandeling?

Gr. Kenshin
Ja bij een psychotherapeut
Ok. Zoals Bellablue zei, lijkt het me goed om die behandeling te volgen. Als de behandeling achter de rug is, kan je samen met je psychotherapeut evalueren of je je ermee geholpen voelde.

Heeft je hoofdpijn veel invloed op je dagelijkse leven? Kan je bijvoorbeeld nog naar school?

Gr. Kenshin
Dat licht eraan gister en vandaag ben ik niet naar school gegaan maar vorige week vrijdag en deze maandag wel dus het heeft best wel invloed op mijn leven
Mijn moeder belt over een week weer de kinderarts omdat ik nog steeds hoofdpijn heb ik haat het om naar artsen te gaan want ik ben er een soort van bang voor maar het zal wel moeten heeft iemand tips zodat ik minder bang ben voor artsen en dat ik beter het s avonds in slaap kan vallen
Mijn moeder belt over een week weer de kinderarts omdat ik nog steeds hoofdpijn heb

vervelend dat je hoofpijn nog steeds aan houdt.

ik haat het om naar artsen te gaan

Ik haat ze ook!

want ik ben er een soort van bang voor maar het zal wel moeten heeft iemand tips zodat ik minder bang ben voor artsen

Ik vind het ook altijd spannend. ik neem altijd kneedgym of een stress bal mee. om me zeg maar rustig te houden. ik vind het echt heel erg stoer en knap dat je toch elke keer naar ze toe gaat. ik stel het zo lang mogelijk uit. ik ben voor mijn hoofdpijn 2x geweest. aan het begin en paar maanden terug. dus ik vind het echt heel knap van je. omdat jij nu ook daar mee echt door zet ga ik volgende week ook naar mijn huisarts... voor mijn koppijn en mijn slaapeloze nachten.

en dat ik beter het s avonds in slaap kan vallen

heeft dat washandje nog gelopen?
ik zit ff na te denken wat nog meer zou kunnen helpen maar ik kan niet echt iets meer bedenken 🤔 als me iets te binnen schiet stuur ik het.

groetjes
bella
Nee washandje had niet meer geholpen
Wat stom voor je dat je 10 weken lang hoofdpijn hebt. Weet je misschien waardoor dat komt? Heb je misschien stress want dat kan ook een oorzaak zijn
Nee heb geen stress dat denk ik tenminste niet daarom ga ik naar psychotherapeut en ben naar fisyiotherapeut geweest naar opticien geweest
Dus deze redes zullen het waarschijnlijk niet zijn ben wel noch bij psychotherapeut in behandeling hoop daar wel geholpen te worden
Artsen zijn er om je te helpen. Ondanks dat, kan het gebeuren dat je bang voor ze bent. Misschien associeer je een arts met pijn, of heb je ooit een negatieve ervaring met een arts gehad.

Voel je je minder bang als er iemand bij is? Je zou je moeder kunnen vragen of ze tijdens het onderzoek in de buurt blijft. Verder hoop ik dat de behandeling bij de psychotherapeut het gewenste effect zal hebben.

Weet school van je hoofdpijn? Een arts kan een doktersattest schrijven, zodat school weet dat je wettig afwezig bent.

Gr. Kenshin
Alleen mijn juffen en meesters weten van mijn hoofdpijn wat best wel irritant is want ze zijn constant bezorgd en vragen of ik me wel goed voel dat is fijn maar ook heel irritant mijn moeder komt iedere keer mee want dat moet geloof ik zelfs ik heb geen doktersattest maar dat maakt niet zo heel veel uit
Je zou je leraren op school kunnen zeggen dat je het mee zal delen als het niet gaat. Op die manier hoeven ze niet steeds te vragen hoe je je voelt. Het is inderdaad lief dat ze dat doen, maar ik kan me voorstellen dat het nu en dan vermoeiend is.

Gr. Kenshin
Dat had ik een keer vorig jaar ook toen was het maar twee weken en toen ik dat tegen een leraar zei ving ze dat niet zo goed op

Reageer