Vraag

ik draag luiers


Badge

Heyyy ik draag een luier ben 14 vind me zelf eigelijk te oud maar het moet van mn ouders hun verschonen mn luier altijd ik schaam.me.hier best voor heb wijdebroeken aan zodat het niet opvalt op school of alls ik buiten loop maar ik zou hier graag over willen praten met mensen die dit ook hebben leeftijd.maakt niet uit


27 reacties

Badge +1

Hey!

Misschien moet je erover beginnen met je ouders, dat je jezelf te oud vindt, en dan hopelijk respecteren ze dat. Zo niet? Dan moet je ze weg gaan gooien. 

Suc6 groetjess.

Plas je nog wel eens in je luier of is het niet meer nodig. Als het niet meer nodig is moet je dit met je ouders bespreken en als je dan nogsteeds een luier om moet, moet je maar even bellen naar de kindertelefoon. Die kunnen je vast en zeker helpen.

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben 14 en draag ook nog luiers. Ik draag ze eigenlijk niet meer overdag maar alleen in de nacht. Wanneer ik ze niet draag wordt mijn bed nat. Daarom vind ik het geen probleem, toen ik nog broekjes had lekten die af en toe en dat vond ik heel vervelend. Dan moest ik vaak toch nog het bed gaan verschonen. 

Nu ik echte luiers heb vind ik dat een stuk fijner dan die broekjes en kan ik zonder lekken lekker door slapen. Ik hoef ze ook niet meteen in de ochtend weer uit te trekken en bang te zijn dat ze lekken gaan.

Soms tijdens de vakantie of lange reizen met de auto draag ik ze ook nog. Het is beter dan ruzie en een natte achterbank of extra stres als we niet snel genoeg bij een toilet zijn. Als plus puntje hoef ik zo nooit op vieze toiletten te gaan. Dat vind ik niet erg en soms plas ik er ook gewoon in als ik wakker ben en toch al draag.

Verschonen doe ik bijna altijd zelf. Af en toe doen mijn ouders dat nog maar niet vaak, ze vinden dat ik oud genoeg ben het zelf te doen. Maar soms als ik moe ben of er geen zin in heb vraag ik ze nog wel eens of ze dat willen doen.

Hoe is dat bij jullie?

Reputatie 1
Badge +1

Nou mijn moeder even schoon mijn luier ook en ook van mijn zusje vaan 11 jaar ik 12 jaar

Badge +1

Ik ben 13 en wordt ook nog steeds verschoond 

Maar mag je het nu wel zelf doen 

Reputatie 1
Badge +1

Nee dat kan ik niet

Badge

Uhm kan hier iemand mij helpen met waar ik de juiste maar luier kan halen. (Ben 14 en een jongen)

Reputatie 1
Badge +1

Mijn moeder had bij de apotheek de luiers en bij de Kruidvat drynites 8 15 jaar

Badge

Hoe krijg je luiers ongezien in je huis?

 

Reputatie 1
Badge +1

Geen idee om mijn moeder had gewoon luiers en die doet gewoon bij mij in de kast en anders moet je 's avonds laat doen als je ouders in bed liggen stiekem lekker ergens in de schuur neer of waar je ouders nooit komen

Reputatie 1
Badge +1

Je bent vast wel een keer alleen thuis toch oké hou je luier pakken

 

Badge

Ja dat snap ik maar in de vakantie kan het niet mijn moeder is dan thuis 

Badge

Ja ik ga vanuit school na de vakantie snel naar de Etos luiers halen en dan in mijn tas van school naar binnen

Reputatie 1
Badge +1

We heb je ouders het wel eens een keer gezien dan

Reputatie 1
Badge +1

Dat je een luier heb dat zien ze dan niet of wel goed verstoppen

Badge

Nee ze weten het niet 

Reputatie 1
Badge +1

Oke

 

Reputatie 1
Badge +1

Ik kan het niet helpen want ja ik mag gewoon luier dragen doe mijn moeder doet het zelf bij mij en bij mijn zusje ook

 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Luukie en @ThomasLuier ,

letten jullie er op dat dit geen chat wordt? Dit gaat in tegen forumregel 8

Badge

O sorry niet gezien het spijt me 

Badge

Dit is een vraag en geen chat kanaal 

Badge

Ik zou hier best over willen praten want ja ik heb dus het zelfde probleem en schaam me er ook best voor (ben trouwens een jongen van 13 jaar) 

Badge

Ik ben jongen 14 en draag ook nog luiers schaam me ook nog heel erg maar kan er niks aan doen 

Badge

Hoi. Ik ben Noor een meisje van 13. Ik heb nog luiers nodig overdag en snachts omdat m'n broek anders nat wordt. Van m'n ouders moet ik altijd leggings/strakke joggingbroeken aan doen. Iemand vroeg of ik nog luiers droeg en toen zei ik nee hoe kom je daar bij en toen liep hij weg

 

Vriendelijke groet, Noor

-onnodige quote verwijderd-

Vind je dit vervelend, als mensen dit zien, dan zou ik met je ouders in gesprek gaan hierover. Als je nogmeer hierover kwijt wil zou ik een appart topic maken omdat het anders erg offtopic wordt hier.

Reageer