Vraag

Ik draag graag luiers

  • 15 May 2020
  • 9 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hoi,

Ik vind het fijn om luiers te dragen en in tond te lopen. Ik zou er ook wel in willen plassen en of poepen. Is dit raar en hebben meer mensen dit ? 

Groetjes peoplelover.


9 reacties

Reputatie 1
Badge

ergens kan ik me er wel iets bij voorstellen dat je dit graag wil alleen ik zou er echt niet in poepen als ik jou was dan stinkt het echt heel erg en je wil niet dat mensen je raar aankijken omdat ze een poep lucht ruiken toch?

Reputatie 3
Badge +4

 

(onnodige quote verwijderd)

Thx

Beste Peoplelover,

 

Bedankt voor je begrip. Als nog meer mensen dit hebben reageer ff

Ik heb dat ook, dat ik graag luiers zou willen aanhebben. Maar niet om in te  poepen, want dat neemt een luier niet op, dus is heel je reet goor. Zou dus alleen willen plassen erin.

Reputatie 2
Badge +1

Beste Peoplelover,

 

Dit is zeker niet gek. Iedereen heeft zo zijn eigen dingetje. Ik zou er vooral mee doorgaan. Of meer mensen dit hebben, dat weet ik niet.

 

M.v.g T-Town

Reputatie 3
Badge +4

Onnodige quote verwijderd

 

Bedankt. Als ik er in zou poepen zou ik het thuis doen en niet openbaar 

Reputatie 3
Badge +4

Beste Peoplelover,

 

Bedankt voor je begrip. Als nog meer mensen dit hebben reageer ff

Reputatie 3
Badge +4

Zijn er nog meer tips

 

Hoi,

Er zijn niet veel mensen die dat doen denk ik, maar als jij dat graag wilt dan moet je dat doen. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Er zullen vast nog wel meer mensen zijn die dat ook fijn vinden.

Groeten,

TheColorGreen

nou ik moet zeggen dat er een redelijk grote comunity voor is. zoek het maar eens op -aangepast door kindertelefoon-!! je bent zeker niet alleen. i support everyone.

Reageer