Vraag

ik ben te dik

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 264 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hey ik ben een meisje van 13 bijna 14 en ben 168 cm en 54 kilo.…

Ik ben dus gwoon echt dik en voel me nie mooi ik durf t alleen niet tegen mn ouders te zeggen en nu door qaurantaine kan ok ook niet sporten maar ik durf geen home workout te doen want ik ben bang dat mijn ouders er achter komenn…

Ik let op mijn voeding en eet altijd al erg gezond ik weet dus niet wat ik kan doen.…

Ik heb mijn bmi uitgerekend en dat is ong 22.4 dus dat is veels te dik..... 

Ik weet niet  wat ik moet doen iemand help me please want ik ben gwoon erg dik

 

Van tiener

 


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

je bent echt niet te dik hoor! geloof me, 

ik snap dat je je er zo over voelt, echt heel veel meiden tijdens de puberteit en zelfs erna zijn bezig met hun lichaam, dat ze te 'dik' zijn, en bijna 9/10x als ik ze zie denk ik juist van 'wow, leuk figuur.' of 'gewoon normaal..' zo te horen aan je gewicht is dat ook sws bij jou het geval. en vooral: zeg niet de hele tijd in je hoofd 'ik ben te dik' maar maak er van 'ik ben normaal en goed zoals ik ben.' dat helpte bij mij teminste,  

Houd je er minder mee bezig hoe moeilijk het ook is en weest trots op wie en hoe je bent. 

heb het net ook opgezocht en met je lengte erbij heb je echt GEEN ongezond gewicht! dus gewoon normaal, zorg dat je het zo houd want als het te weinig/dun word is ook niet mooi en verlies je kracht. 

hopelijk helpt het een beetje wat ik gezegd heb, en vooral! think positive! :) 

groetjes! 

Hey ik ben een meisje van 13 bijna 14 en ben 168 cm en 54 kilo.…

Ik ben dus gwoon echt dik en voel me nie mooi ik durf t alleen niet tegen mn ouders te zeggen en nu door qaurantaine kan ok ook niet sporten maar ik durf geen home workout te doen want ik ben bang dat mijn ouders er achter komenn…

Ik let op mijn voeding en eet altijd al erg gezond ik weet dus niet wat ik kan doen.…

Ik heb mijn bmi uitgerekend en dat is ong 22.4 dus dat is veels te dik..... 

Ik weet niet  wat ik moet doen iemand help me please want ik ben gwoon erg dik

 

Van tiener

 

Hey je bent echt niet te dik hoor k ben 1,72 oke k ben een jongen en idk hoeveel k weeg k denk tussen 55 en 60 kilo maar ben niet dik heb beetje gespierde schouders en ja idk maar je bent nii te dik idg blijf gwn elke dag beetje gezond eten en tenminste wel minstens 2x per week naar buiten te gaan doe ik ook lopen met de hond ofz maar maak je geen zorgen probeer nii elke dag 2 zakken chips leeg te vreten ofz das gwn niet goed voor niemand hahaha dont worry :) hopelijk lees je dit hihi

Liefs S ;)

Reputatie 1
Badge +2

Je bent niet dik trouwens

 

Reputatie 4
Badge +3

Nee je bent niet dik mijn bmi is 28 en ik ben licht overgewicht.  Dus je bent echt prima 

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Ik weet niet zeker of het klopt maar ik heb je BMI nog eens uitgerekend omdat ik 54 kilo echt prima vind klinken, en ik kom uit op 19.1. Zowel bij 13 jaar als bij 14 jaar. Ik weet niet of er een foutje is gemaakt maar oke. 

 

Badge

Hoii,

Je bent echt niet te dik zoals de mensen hierboven zeggen. Als je thuis wilt trainen, vertel het  je ouders. Zelf heb ik dat ook gedaan en ze vonden het juist goed.

 

Groetjess

 

Ps: tip Pamela heeft leuke workouts

Reageer