Ik ben nog niet ongesteld ben al 14 jaar

  • 12 September 2016
  • 12 reacties
  • 785 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben nog niet ongesteld en ik ben al 14 dat is toch niet normaal ?!! Al me vrienden zijn het al behalve ik en ik schaam me er voor ik wil het ook zijn!! Ik heb ook geen kont en geen borsten ik heb alleen 2 puntjes die naar voren steken ze hangen niet eens! Wat moet ik doen? En in de klas noemen ze me plank en ze lachen me uit en kijken me raar aan. En ze zegen ook ga borsten en billem zoeken help me

12 reacties

Ik heb wel al veel vaginale jaar en okels haar btw
rustig maar, het komt vanzelf 🙂 k ben 13 en ook nog niet ongesteld, nog nauwelijks borsten en ik heb als sinds mijn geboorte een lekker kontje maar ja 😛
je hoeft je echt geen zorgen te maken, en laat ze maar je uitlachen, er zijn vast andere mensen die hetzelfde hebben :)
veel succes, maak je niet te veel zorgen en laat ze maar lekker
xoxo Guintje
Hey,

Dat die mensen in jou klas zo stom doen heeft niks met jou te maken, zij zijn gewoon ziek in hun hoofd vind ik.

14 en nog niet ongesteld is niet heel laat. Sommige worden pas ongesteld als ze 18 of ouders zijn.
Ik zou zeggen: probeer je geen zorgen te maken en er van te genieten, want ongesteld zijn is niet leuk! Buikpijn, moodswings.

Als je heel erg met het gepest zit, ga er dan met je mentor over praten!

Liefs,
Pheebe
Hoi!

Je hoeft je er echt nog niet druk om te maken dat je nog niet ongesteld bent, en wat minder ver ontwikkeld dan de andere meisjes uit je klas. Bij de een komt het gewoon wat later dan bij de ander. Pas als je op je 16e nog niet ongesteld bent, is het misschien tijd om even langs de dokter te gaan. Misschien kun je eens aan je moeder vragen op welke leeftijd zij ongesteld werd? Het is namelijk deels erfelijk bepaald.
Dat je klasgenoten zo tegen je doen is wel heel vervelend! Als je er veel last van hebt praat er dan eens over met je mentor. En anders.. Gewoon lekker negeren en je energie in positieve dingen zoals je vrienden stoppen!

Liefs,

Lost
heey,

Het is heel normaal dat je op je 14e nog niet ongesteld bent, dus hier hoef je je geen zorgen over te maken! Ik snap hoe vervelend het probleem met je borsten is. Vroeger was ik de enige uit mijn klas die echt geen borsten had, op de basisschool. En nu heb ik gewoon grotere borsten dan het gemeenste meisje van de klas. Waarschijnlijk duurt het gewoon wat langer met je lichaam, dus nog even geduld hebben helaas... En als ze echt nooit komen, en je bent er dan nog steeds onzeker over, kun je dat later altijd nog oplossen met een push-up bh of een borstvergroting. Maar dit is eigenlijk helemaal niet nodig, want kleine borsten kunnen ook heel erg mooi zijn!
Succes! xx
Hey,
Rustig maar, ik word morgen 15 jaar en ik ben ook nog nooit ongesteld geweest, dit is heel normaal. Sommigen hebben het heel vroeg, sommigen heel laat.... En voor het geen-borsten-probleem: binnenkort verkopen ze in de HEMA gevulde bh's. Daarmee heb je dus nepborsten. Als jij je hierdoor minder onzeker voelt, is het aan te raden! enne... trek je niks van die plaaggeesten aan, kat gewoon terug met een of ander scheldwoord dat bij hen past en ze houden hun mond wel...
succes nog he!
Ik zou er blij mee zijn om dan nog niet ongesteld te zijn. Zeker als je nog geen 16 bent, zal ik mij heen zorgen maken. Dan kan het handig zijn eens naar de dokter gaan (het hoeft niet erg te zijn dan hoor!).
En kont en borsten komen bij de meeste nog wel, zelf kreeg ik wat meer vrouwelijke vormen toen ik ongeveer 14-15 was. (En borsten hoven niet te hangen, ik heb 70F en het hangt totaal niet)
Hoi,
Ik heb echt precies het zelfde en de jongens uit mijn klas kijken ook echt alleen naar meisjes met borsten en een kont en noemen mij ook plank maar als ze dat zeggen denk ik zo van: hallo ik toch ook niet klagen dat jij geen sixpack heb/heeft (ik weet niet wat je moet zeggen) maar ik trek er toch niet veel van aan want ze moeten nog groeien en oja je moet echt blij zijn dat je nog niet ongesteld bent want dat is het stom
Srry als de zinnen noet echt kloppen
Hoi!

Je bent blijkbaar net zoals ik. 🙂 Met alleen het verschil dat ik net voor ik 15 werd ongesteld bent geworden. Het kwam ineens, onvoorspelbaar dus dat kan bij jou ook. Het gemiddelde van meisjes die ongesteld worden ligt tussen 11 en 16 jaar, dus je zit er nog veilig tussenin. Sommige worden pas ongesteld op hun 17de. Nog genoeg tijd dus. Die borsten en billen komen ook wel, die kunnen groeien tot je 20ste. Nog geen stress, alles komt wel goed. :-)

Groetjes!
ieder op zijn tijd, sommige meiden zijn heel erg laat met het ongesteld worden en andere meiden kunnen bijvoorbeeld al vanaf hun 10e ongesteld zijn. Zeker geen zorgen maken...
Ik was 15? meid maak je niet zorgen sommige kregen het pas als ze 17 zijn (niet om je meer zorgen te geven) niet ongesteld zijn is niet erg en veel makelijker❤️❤️❤️

Reageer