Ik ben een meisje met een snor..

• 10 juni 2014
  • 6 reacties
  • 455 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey, ik heb een snor.. Ik hoor het nog best vaak. Ik heb het geharst alleen toen werd het helemaal rood en de volgende dag was en nog steeds niet weg.
Ik heb het geprobeerd met ontharingscreme alleen toen werd het ook rood wanneer ik het er te lang op liet. Ik heb een epileerveer alleen inplaats van mijn haar eruit te trekken scheert het mijn haar weg. Wat kan ik nu het beste doen 😞

6 reacties

Weet iemand wat? Ik zit er heel erg mee en voel me daardoor heel onzeker en word daardoor ook gepest
Een vriendin van mij heeft het ook. Zij scheert het elke dag met een scheerapparaat waar ze ook haar benen mee doet. Kleine moeite maar is wel irritant 
Gewoon scheren met een scheermesje! 🙂
Als je het scheert of epileert, komt het uiteindelijk weer terug, met scheren in een nog grotere mate dan dat het al was.. Wat je misschien ook kunt doen is met een klein schaartje heel voorzichtig de haren weg te knippen, zo duurt het langer voor het weer aangroeit, omdat je nog een heel klein stukje laat zitten, maar je ziet het meteen veel minder goed.

Hopelijk heb je er wat aan, succes!!
heggenschaar een optie?
Hoe meer je het probeert weg te halen, hoe erger het wordt. De haartjes worden harder en het zal dan lijken als een 'echte' snor. Probeer er dus zo weinig mogelijk aan te zitten. Als het echt veel is, dan zou voorzichtig scheren wel een optie kunnen zijn. En degene die daarop echt letten en je daarom pesten, denken zelf niet goed na. Gewoon niet op letten. Ik weet, makkelijk gezegd, maar het kan soms echt helpen. Praat anders met iemand anders hierom. Meerdere meisjes hebben van die snorretjes, alleen zijn die bij sommigen niet zo goed zichtbaar door bijvoorbeeld licht/blond haar. Let maar eens op.
ik heb het bijvoorbeeld ook, maar dan van die donkere haartjes. Ik luister zelf niet naar personen die alleen maar op mijn 'snor' letten en daarover nare opmerkingen maken.

Reageer