Vraag

ik ben 11 en draag strings

  • 2 July 2020
  • 5 reacties
  • 321 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hallo ik ben 11 en draag strings. Sommige vriendinnen vinden dat ik daar te jong voor ben maar wat is de juiste leeftijd om strings re dragen?


5 reacties

Als jij dat prettig vindt, moet je het lekker doen joh. Maakt echt niet uit wat anderen ervan vinden.

Ik was zelf 13 toen ik strings ging dragen volgens mij, maar leeftijd maakt echt niet uit.

 

Groetjess

Reputatie 1
Badge +1

Als jij dat prettig vindt, moet je het lekker doen joh. Maakt echt niet uit wat anderen ervan vinden.

Ik was zelf 13 toen ik strings ging dragen volgens mij, maar leeftijd maakt echt niet uit.

 

Groetjess

Bedankt xxxx

Reputatie 1
Badge +2

Prima toch er staat geen leeftijd op en als je ze lekker vind zitten prima en niemand ziet het toch 

 

Hoi

 

In mijn ogen hoeft er geen leeftijd vast te zitten aan het dragen van bepaald ondergoed. Sommigen dragen bijvoorbeeld het liefst een string onder een balletpakje zodat je geen lijnen ziet, terwijl anderen strings gewoon fijner zitten vinden. Een string is soms misschien wat meer sexy dan een standaard slipje, maar dat je een string draagt, hoeft niet te betekenen dat je hem aan iedereen laat zien, toch? Draag in ieder geval maar wat je fijn vindt. Jouw lichaam, jouw keuze. Je vriendinnen kunnen ook gewoon het ondergoed aan dat zij fijn vinden. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hey

Er is geen juiste leeftijd om strings te dragen. Als jij het fijn vindt moet je dat vooral doen. 

 

Reageer