Vraag

Iets anders dan skinny jeans dragen

  • 29 April 2023
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi 

Ik ben een meisje van 14 jaar en ik draag dus al m'n hele leven skinny jeans maar ik wil een keer verandering zoals naar school enzo want vind skinny jeans niet echt heel mooi meer en voel me er onzeker in l. Ik heb wel flaired broeken enzo maar ik durf het niet naar school aan te doen om dat ik bang ben dat anderen er wat van gaan vinden dus nu is mijn vraag of jullie tips/adviezen hebben voor me 

 


8 reacties

Draag gewoon wat jezelf leuk vind, al zou iemand anders er iets van vinden dan is dat ook okee, zolang jij je maar prettig voelt.

Badge

je moet het gewoon dragen, als mensen er iets van zeggen nou en!

( ik had vroeger ook dat mensen iets van mijn kleding stijl en muziek smaak vonden aan het begin  is dat idd wel een beetje wennen aan die opmerkingen maar gewoon denken nou en!)

 

hoop dat je er  wat aan hebt

 

~xxx me

Reputatie 4
Badge +2

Heehee,

 

Gewoon doen wat je zelf wilt!! Echt waar, geloof me! Het gaat erom of jij je prettig voelt in je eigen kleding. Bovendien zul je veel meer zelfvertrouwen hebben als je je comfortabel voelt. Tenminste dat is wat ik altijd heb.

 

Dus gewoon doen en niet te veel aantrekken van anderen! Komt goed <3

 

-Yodema 

Reputatie 2
Badge +1

Trek aan wat je lekker vind zitten, wat je mooi vind of mss zelfs wel sexy vind. Laat n ander maar denken...wss denken ze toch iets van "lekker kontje" 😉😉😉🤣

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Emma09 ik draag altijd flaired spijkerbroeken en vind ze gewoon lekker zitten ik draag ook mijn sokken binnenstebuiten dus je bent niet gek want ik ben gekker en ik snap ook dat je je schaamt want dat had ik eerst ook maar op een dag heb ik de knoop doorgehakt en ben ik toch naar school gegaan in die spijkerbroek en niemand zij er wat van! Dus mijn tip is trek gewoon aan wat je zelf wil.

 

 

Waarschijnlijk is deze reactie nutteloos :(

Hallo ^^
Ik heb onlangs een paar broeken gekocht en ik kan je mijn mening geven als je dat wilt!
Wat ik het fijnst vind zijn de gewone broeken. En thuis zijn het baggy broeken omdat ze zo comfortabel zijn ^^

Reputatie 7
Badge +9

ik denk niet dat je hier nog wat aan hebt.

ik heb vaak een voorkeur aan skinny jeans. als ik die niet heb ga ik voor flared broeken en anders wil ik vaak cargo broeken.

ik wil vaak wel heren broeken. vrouwenbroeken zijn vaak zo in model gemaakt (brede heupen, dunne taille en dunne benen). daardoor krijg ik ze vaak ook nooit aan omdat ze aan de bovenkant niet over mijn heupen passen en als dat is gelukt dan moet ik ze of hoog optrekken of dan krijg ik ze niet dicht. bij mannen is dat niet zo. zij hebben vaak een gewone rechte broek waar niks ultra breed is.

het is nu trouwens 10 maand verder. wat draag je nu?

Badge

Own die kleding die je wilt dragen. Wees lief voor jezelf, draag gewoon wat je leuk vindt! De grootste angst in de wereld is de angst wat anderen van ons vinden…., laat je niet leiden door anderen die iets negatiefs te melden hebben. Laat zien dat je er happy mee bent, azijnpissers heb je altijd…. Dat zijn de rode vlaggen lekker niet mee bemoeien, blijf bij de mensen die je wel een goed gevoel geven, word je blij van! 👍🫵💪

Reageer