Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Iedereen heeft brosten behalve ik...

• 18 juni 2016
  • 5 reacties
  • 255 Bekeken

Ik ben een meisje van 13 jaar (bijna 14) en zit in de 2e klas ik ga naar de 3e... Al die meiden uit me klas hebben al heele groote tieten maar ik ben gewoon nog plat... Ik weet niet wat ik moet en ik schaam me er ook voor help 😞

5 reacties

Badge +8
Hoi Xisaxisax,

Ik herken het hoor! Ik ga ook naar de derde klas en heb ook nog niet zoveel.
Niks om je voor te schamen, het komt vanzelf!

Je kunt altijd nog een operatie ondergaan voor de vergroting van je borsten;). Ik weet natuurlijk niet of je dit wilt. Maar dit is wel heel duur:).

Suzan (14) xx
Heeyy,
Ik heb zelf ook een beetje PVV (plat van voren). Ik maak me er eigenlijk nooit druk om. Je bent nog maar 13 je borsten groeien nog. En het kan zijn dat het bij jou wat later is. Wat doodnormaal is. ( bij mij is dat ook zo) . Schaam je niet!! Je krijgt miss wel grotere en is dat nie zo kan dan kan je op je 18e denk een borstvergroting laten doen (zoals Suzan al zei). Dat kost wel een beetje geld.

Selena (15) XX
Ik snap je helemaal!
Ik heb ook altijd het idee dat iedereen om me heen grote borsten heeft en dat ik er dan bij zit met mn kleine mandarijntje... maar je bent pas bijna 14 maak je geen zorgen! komt echt allemaal wel wees niet onzeker hoor, volgens mijn vriend vinden heel veel jongens kleine tieten mooi 😉

Komt goed

Kus Sanne,
Hier eens een reactie van een jongen, voor jongens hoef je je denk ik niet te Schamen! Mij boeit het niks of een meisje grote of kleine borsten heeft..
Hoi!

Bij mij is dat exact hetzelfde. Mijn lievelingsseizoen is de winter, omdat je je dan heel dik aankleed zodat het niet opvalt, bij gym ren ik altijd naar de hoek in de kleedkamer zodat ik me daar wat kan verstoppen, enz... Ik dacht altijd dat ik de enige was zonder borsten, maar dan moet je deze site eens bekijken! We zijn echt niet alleen en panikeren nu al. Tot je 20ste kunnen je borsten doorgroeien, dus nog geen reden tot paniek. ik weet dat dit allemaal makkelijker gezegd is dan gedaan, maar we moeten gewoon geduld hebben.

Succes!

Groetjes,
100Divergent11!

Reageer