Vraag

Huid past zich aan??!

  • 24 May 2018
  • 2 reacties
  • 144 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben een jongen 14jaar en ik snij/sneed mezelf al 2 jaar ongeveer erg diep en sinds een paar maanden lukt het biet met dingen waar k t normaal mee doe dus scherpere voorwerpen gebreukt ging ook erg moeilijk later en k probeerde dat 4 weken lang ongeveer toen dacht k “dit heeft geen zin “ toen ben k. Mezelf gaan branden ..... zelfde resultaat dag erna bij techniek op school had ik een ongeluk en brande ik zo door me huid toen iemand me aanstote

Mijn vraag is zijn er meer mensen die e dit hebben of ben ik de enige of is dit nomaal. Want. Niemand geloofft me

Gr J***

2 reacties

Ten eerste wil ik jou afraden om jouzelf te snijden of te branden, dus ik hoop dat jij daar al hulp voor krijgt.

Ik ga er ever niet van uit dat je voorwerp botter is geworden, want dat is onlogisch.
Snijdt jij jezelf telkens op hetzelfde gebied?

Mijn gok is dat er littekenweefsel is ontstaan op die plaatsen.
Het bindweefsel dat zich daar dan vormt kan sterker zijn dan je normale huid, wat het zou verklaren.

Jezelf branden lijkt mij uiterst onverstandig.
Brandwonden en zeker degenen van een hogere graad brengen wat meer problemen mee dan pijn.
Er onstaat zeer waarschijnlijk ook een litteken, maar een derdegraads brandwond kan ook de plaatselijke zenuwen beschadigen.

Houdt je brandwonden goed schoon, omdat infecties zich makkelijker kunnen vormen nu de huid (sterk) beschadigd is.
Ik weet hoe het is ik snee mij zelf ook en ik heb heel vaak de neiging om het te doen maar alsjeblieft stop er mee

Reageer