hoeveel wegen jullie en hoe lang zijn jullie

  • 10 February 2013
  • 247 reacties
  • 12999 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 1.75 en ik weeg 50

247 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

17 jaar, 193 cm & 81.2 kg.
Hey
Bijna 17
186cm
63 kg
Hi,

ik ben een jongen van 15,5 jaar en ik ben iets van 180 cm lang en ik weeg ongeveer 57 kilo

Groetjes,
M&M's
185 cm & 69 kg
Ik ben 14 jaar en weeg 62 met een lengte van 178 voor meisje is dit goed
Ik ben 1.67, weeg 49,5 kg en ben 12 jaar
15 jaar 1.81 68kg
Ik ben 18, ik ben 153cm en ik weeg 53 kilo. Zwaar 😞
Leeftijd: *14 Jaar.
Lengte: *185cm.
Gewicht: *54,3kg

^
Future
1.70 en 41 (ja ondergewicht maar ik eet heel veel ik heb waarschijnlijk een snelle schildklier)
1.50 lang en 46 kilo zwaar zit op het randje overgewicht
179 cm en weeg 58 kg
Ik ben 15, 181 centimeter lang en rond 60 kilogram. Ik ben aan het afvallen want ik ben niet tevreden met mijn gewicht en lichaam (jongen)
Ik ben een meisje, 14 jaar en 8 maanden, 1,62 en weeg 55 kg
Ik ben 14 jaar en een gezonde meisje die een meter 1,71 en 59,1 weegt
Ik weet niet meer hoeveel ik weet ofzo.. ik gok iets van 70 ofzo.. ik gok zo of ietsjes minder..
Maar ik probeer wel zoveel mijn energie te vinden en zo meer te sporten enzo..
Maar er zit wel een grote maar aan. Want zegmaar omdat ik het zwaar heb met school en huis en een beetje buiten huis problemen dat ik niet meer echt de energie heb om wat te doen enzo.. omdat ik zegmaar geadopteerd ben enzo..
Komg het daar erg hard erop neer..

Maar ben wel klein, 1.54... niet groot😱
Maar Ik zie ook wat aan de goede kant eraan..

Ik hoef niet mijn hoofd ergens aan te botsen ofzo aan boven deurlaatjes en andere dingen😎
schrik niet 17 jaar 1,75 cm lang en 39 tot 41 kg wat ik ook eet ik kom niks aan. heb ofzo ook geen anorexia wat mijn moeder af en toe wel denkt. maar zelf af en toe ook niet fijn af en toe zie ik gewoon mijn ribben met mooi weer tijdens het zwemmen.
Reputatie 3
Badge +4
schrik niet 17 jaar 1,75 cm lang en 39 tot 41 kg wat ik ook eet ik kom niks aan. heb ofzo ook geen anorexia wat mijn moeder af en toe wel denkt. maar zelf af en toe ook niet fijn af en toe zie ik gewoon mijn ribben met mooi weer tijdens het zwemmen.
Ik ben 17, 1.95m en 60 kg... Heel licht dus.
Ik hoor vaak van: jij hebt anorexia ofzo? Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Anorexia is een ziekte in je hoofd waardoor je denkt dat je dik bent terwijl je mager bent.. en als jij gewoon normaal eet dan is het dus geen anorexia. Hier is geen discussie over mogelijk! Zeg dit maar tegen je moeder

schrik niet 17 jaar 1,75 cm lang en 39 tot 41 kg wat ik ook eet ik kom niks aan. heb ofzo ook geen anorexia wat mijn moeder af en toe wel denkt. maar zelf af en toe ook niet fijn af en toe zie ik gewoon mijn ribben met mooi weer tijdens het zwemmen.Ik ben 17, 1.95m en 60 kg... Heel licht dus.
Ik hoor vaak van: jij hebt anorexia ofzo? Dat heeft er helemaal niks mee te maken. Anorexia is een ziekte in je hoofd waardoor je denkt dat je dik bent terwijl je mager bent.. en als jij gewoon normaal eet dan is het dus geen anorexia. Hier is geen discussie over mogelijk! Zeg dit maar tegen je moeder


ik denk dat het komt omdat ik zo dun ben door het sporten zit op atletiek. train als een malle in een week tijd heb ik 3 keer training van 1 uur en 30 minuten. op zaterdag of zondag wedstrijd en thuis 4 uur per week loop ik ook nog eens hard.
(jongen) 13 jaar 1,67 cm en 45 kg
Jongen. Ben 15 bijna 16 jaar. 1.93m lang en weeg 83,7KG.

See ya !
Spookyzx
ik ben 13, ben 1,56 en 42,5 kilo

Reageer