Vraag

hoe zorg je er voor dat je onderbroek niet nat word als je in een luier plast?

  • 6 September 2022
  • 14 reacties
  • 895 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

ja precies wat de titel zegt. ik wil graag een keer in een luier plassen en nou wil ik weten hoe je ervoor zorgt dat je ondergoed niet nat word.


14 reacties

Reputatie 1
Badge

Ik zou geen onderbroek aan doen en in de badkuip of douchebak gaan staan  en als je het op school ofz wil doen dan weer ik niet 

 

Ik zou proberen eerst in de badkuip of douchebak en dan kijken of het lekt

Reputatie 5
Badge +3

ja dat heb ik gedaan en het lekt echt supererg. maar ik wil het eig een x gewoon met mn broek aan doen.

Reputatie 1
Badge

@kaasjegirl  je hebt ook luiers voor volwassenen en grotere kinderen 

Reputatie 5
Badge +3

ja maar ik mag geen luiers kopen van mijn ouders en nu heb ik wat oude poppenluies maar ja dat dus

Badge

Ik heb dit probleem ook wel eens, nu heb ik wel van die goede luiers (15-18 jaar) maar soms lekt het nog steeds. Tip: plas langzamer, dan neemt het beter op.  Ik hoop dat je hier iets aan hebt <3

Reputatie 5
Badge +3

ja maar hoe kom ik dan aan die  goede luiers zonder dat mn ouders het weten?

 

ja dat heb ik gedaan en het lekt echt supererg. maar ik wil het eig een x gewoon met mn broek aan doen.

Koop goeie luiers bik de drogist, ga ervanuit dat ke drynite hebt als t erg lekt, of babyluiers. Beide zijn met een ander doel gemaakt en dus kun je beter bij een (online) drogist luiers kopen dan.

ja maar hoe kom ik dan aan die  goede luiers zonder dat mn ouders het weten?

 

Op bol.com bestellen , laten bezorgen op n afhaalpunt en betalen met n cadeaukaart die je contact kan kopen in de supermarkt.

hoop dat dit je helpt

 

groetjesssss

Reputatie 5
Badge +3

en gaat dat niet stinken als je het weggooit?

Badge

Ik heb nog nooit in mijn luier geplast. Maar ik vind de Etos Control Pants Incontinentiebroekje Medium 12 stuks

wel lekker zitten Mischien kan je die testen 

Reputatie 5
Badge +3

maar ik mag niks kopen van mijn ouders

Je kan gewoon telkens kleine beetjes in je onderbroek plassen is echt supergeil en droogt gewoon weer op.

Koop via marktplaats of zoek daar gratis advertenties dat doe ik en vestop ze daarna jn het bos

Als je luiert in een kleine maat hebt kan je met plakband doen en zorg dat het randje die je been raakt goed zit dan moet je even met je vinger langs

Reageer