Hoe vraag je je ouders om een binder?

  • 29 June 2018
  • 6 reacties
  • 335 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal,

Ik ben L en ik ben 13 jaar, ik heb meerdere problemen. Onder andere dat ik me een jongen voel. Ik wordt steeds onzekerder over mijn borsten en ik wil heel graag een binder kopen maar het kost me al mijn geld en ik durf het niet aan mijn vader te vragen, hij vind het waarschijnlijk te duur of zegt dat ik nog helemaal niets heb. Wat moet ik doen?

6 reacties

Als je aan je vader uitlegt dat je je een jongen voelt, zal hij wel begrijpen dat jij een binder wilt.
Echter is het natuurlijk wel een grote en moeilijke stap om het tegen je vader te vertellen.
@KARELDEGROTE mijn ouders weten het al
Oh dan zou je gewoon kunnen vertellen dat je graag een binder wilt, zodat je jezelf kan zijn en je zelfverzekerder ervan wordt
Je kunt doen wat @kareldegrote zegt. Je vader zult het vast begrijpen. Je kunt als je vader er niet mee eens is of dat je het zelf zou moeten betalen dat je veel losse kleding gaat dragen. Dan vallen je borsten ook minder op en hoef je geen geld uit te geven aan een binder.
Hoi!

Misschien helpt het als je informatie opzoekt over binders, zodat je vader weet waar jij het over hebt. Je vraag zal doordachter overkomen als je vader ziet dat je er research in hebt gestoken.

Groetjes
x
hey
probeer alle informaties over binders op te zoeken en met een goed plan/ voorstel bij je vader te komen, leg hem uit waarom je er een nodig hebt en biedt bijvoorbeeld aan om 50- 50 te betalen.
ik heb het net opgezocht en volgens mij kan je voor ongeveer 20 of 25 euro er al een kopen, dus je kan bijvoorbeeld aanbieden om 15 euro van het bedrag te betalen, of voorstellen een keer een klusje voor je ouders te doen om hun terug te betalen.
succes
ghost

Reageer