Vraag

hoe voelt in je ballen getrapt worden?

  • 28 December 2019
  • 12 reacties
  • 3447 Bekeken

Badge

Ik heb een vraag!! Is er een jongen die exact kan uitleggen of in steekwoorden hoe het voelt om in je noten getrapt te worden? Heb overal op het internet liggen zoeken maar kon niks vinden, please een jongen die het een beetje kan omschrijven? 
 


12 reacties

Hallo Girls wanne know :)

Ik ben nog nooit in me ballen getrapt maar het doet heel veel pijn.

-Dr8gon99

Heyo,

De vraag is meer waarom je dat zou willen weten?

Ik ben zelf nog nooit in de ballen getrapt, maar met hockey heb ik wel is een zo'n bal daar gehad. En ik zeg je dat is pijn. Of nou ja echt pijn is het niet. Meer een enorme steek, extreem raar gevoel. Ik voelde me daarna ook erg misselijk, en je gaat op de grond liggen als een baby haha.

 

See ya!

Spookyzx.

Ik ben een transgender meisje en ik ben wel eens in mijn ballen getrapt toen ik een meisje zei dat ze zeer mooi is en bam recht op mijn edele delen wat pijnlijk is omdat de penis zeer gevoelig is dus ook je ballen 

Okee het voelt zo:

  • Ongeloofelijk veel pijn
  • Zoveel dat je lichaam een soort vaan verlamt en je op de grond valt
  • Je kan nergens meer aan denken 
  • De pijn kan nog heel lang door blijven gaan alleen dan minder erg

Met andere woorden: je wilt het niet

Ik ken ook sommige meisjes die altijd voor de grap jongens in hun ballen trappen. Dat is niet fijn dus doe het ook niet.

 

Hey,

 

het is gewoon een vreselijk pijnlijk gevoel. Vaak voel je het nog lang doorsteken in je onderbuik.

 

→ Tim

Badge +1

Het voelt verschrikkelijk. Je valt meteen op de grond en kan moeilijk bewegen. Je hebt lang daarna nog buikpijn.  Het is gwn een hele rare (maar pijnlijke) steek

Ik denk dat dat hetzelfde voelt als wij jongens heeeel hard tegen de botsten van vrouwen schoppen of slaan. Want volgens mij doet dat bij jullie ook pijn. Ps rare vraag

Het doet vooral super veel pijn, ben zelf ooit wel eens flink getrapt en dat deed behoorlijk veel pijn, je krijgt een soort stekelig gevoel en je wordt lichtelijk misselijk of naja dat had ik dan, en ook geprikkeld in je onderbuik.  En je lichaam wordt een beetje instabiel soort hele rare verlamming.

bijzondere vraag trouwens  

 

Het doet vooral super veel pijn, ben zelf ooit wel eens flink getrapt en dat deed behoorlijk veel pijn, je krijgt een soort stekelig gevoel en je wordt lichtelijk misselijk of naja dat had ik dan, en ook geprikkeld in je onderbuik.  En je lichaam wordt een beetje instabiel soort hele rare verlamming.

bijzondere vraag trouwens  

Wat hier word gezegd is het precies

 

Het voelt ongeveer zoals het bij een meisje voelt als ze ingesteld is

Ingesteld, je bedoeld ongesteld of echt ingesteld? Sorry voor mijn vraag maar ik snap het even niet.

-Dr8gon99

Badge +1

Heeel pijnlijk. 

 

Reageer