hoe verberg ik mn littekens?

• Anonymous
  • 0 reacties
Je hoeft geen uitgebreid verhaal te vertellen ofzo maar hoe verberg ik mn littekens met zwemmen ofzo?

15 reacties

Iemand?$$$
simpel weg niet snijden, het is niet te verbergen
Je kunt beter gewoon niet snijden....

het is moeilijjk, maar echt.... het is het waard.

Zwemmen is een geval apart, maar als je lichaam niet nat wordt kun je er make up opdoen.
En met zwemmen dan?
Sorry... Het is niet te verbergen.
het spijt me. 
Dus dat betekent dat ik nooit mmeer kan zwemmen?!
duikpak?? Mag ik vragen waarom je snijd? (het kan zijn dat ik je veel vraag maar het is om je te helpen. Het lucht namelijk op en misschien kunnen wij een oplossing voor je bedenken dat je stopt met snijden..)
Kheb problemen enzo maar ksnij me al haast niet meeer
NIet snijden, of je moet een afzichtelijk badpak aantrekken of het is niet te verbergen. Dus niet meer zwemmen tot het is geheeld of je problemen onder ogen zien en het vertellen aan degene met wie je gaat zwemmen zodat er verder niks gebeurt.
ik weet niet waar je je snijd maar als je het op je armen doet, heel veel syliconen armbandjes opdoen.
en als je de dikke lelijk vind heb je ook nog hele dunne, dunner dan een haarelastiek.
Het zit op mn bovenbenen/heupen
short aandoen en je heupen kan je bedekken met een bikinibroekje
heb er zelf ook last van, maar ik kan het nog wel een soort van verbergen. Er bestaan ook littekencremes maar ik weet niet of die werken
Badge +17
Littekens zijn gewoon simpel weg niet te verbergen. De enige oplossing met zwemmen is zwemmen met een pak aan. Maar dat ziet er niet uit.
Zo'n boxer, geen idee hoe die dingen heten maar je snapt wel wat ik bedoel toch? Gewoon zo'n zwembroek die wat losser zit met pijpjes. Dat bedekt de boel wel aardig. Als je dan ergens gaat zwemmen waar geen mensen met duikbrillen/chloorbrillen op zwemmen heb je er weinig last van. 
Je hebt ook bikini's met net zon soort zwembroeken als die jonges dragen. Dus losse zwembroek met pijpen en een bikini topje, zou moeten werken.

Reageer