Hoe slaap jij!


Reputatie 3
Badge +3

Hii

 

Ik heb een vraagje ik ben zelf 13 en ik. Slaap in de zomer in een korte pyjama en in de winter een lange of natuurlijk een lekkere onesie maar nu vraag ik aan jouw in welke kleding slaap jij vermeld hier ook even aub zomer of winter erbij

 

😉


10 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Ik slaap altijd in mijn onderbroek. Ik ben een jongen trouwens 

Reputatie 1
Badge +2

Ik slaap echt altijd naakt, bahalve als het echt te koud is dan. Heerlijk als er niks om je heen zit. Vinden jullie dat raar? Ik ben een jongen trouwens.

Heyy

Ik slaap zo goed als altijd in m'n onderbroek. Ben jongen, 14 jaar

Groetjs

Ik slaap vaak naakt, als ik ongesteld ben alleen een slipje. Soms nog wel eens zo'n kort pyjama broekje en los T-shirt (zonder ondergoed want dat zit gewoon niet lekker). In de winter vaak lange pyjama (maar wederom zonder ondergoed.

Ik slaap het hele jaar door in mn onderbroek, ben jongen 18jr. Slaap altijd op mn rug, kan echt niet op mn buik slapen...

Heyo,

Ik slaap in de winter en de zomer altijd met een hoodie en korte broek. Tenzij het enorm warm is dan sla ik een nachtje over of als het  meerdere dagen extreem warm is dan doe ik me hoodie uit.

See ya!

Spookyzx.

Hey Girllpower

 

In de winter slaap ik in een broekje en een shirt met lange mouwen. In de zomer draag ik datzelfde broekje, maar dan met een tanktop zonder mouwen. 

 

Oh en, @Jongen 14jaar , om op je vraag te antwoorden, ik vind het niet raar om naakt te slapen. Vermoedelijk zullen ook velen anderen dit niet raar vinden. Slaap gerust op de manier die jij fijn vindt. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 3
Badge +4

Ik slaap in  ( teddy ) fleece pyjamas zomer en winter in de zomer alleen in mijn pyjama en  in de winter slaap ik ook nog eens in een slaapzak

Badge

Yoo,

Ik slaap vaak naakt, maar soms doe ik een onderbroek aan ligt eraan waar ik zin in heb..

 

Jongen 14

Reputatie 7
Badge +5

Ik slaap het hele jaar in m’n blootje ook in de winter dus

Reageer