Vraag

Hoe krijg ik een SixPack?

• 11 augustus 2017
  • 13 reacties
  • 5466 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 jaar, ik wil heel graag een SixPack want meisjes dat leuk vinden ik wil een SixPack opbouwen dus geef mij een raad zeg wat ik moet doen! Zeg wat ik elke dag moet eten en moet sporten!

Alvast bedankt
Gr. BadBoy13

13 reacties

Je bent pas 13 jaar hoor. Zou nog 2 jaartjes wachten. Is niet goed voor je jonge body om jouw spieren zo op te rekken.
Wel gezond eten dus groenten, aardappelen en een stuk vlees geen cola maar melk. En bruin brood met eieren en kaas of ham. . Geen koekjes en snoep. Mc Donalds neee
Ok bedankt precies zo een reactie had ik nodig heel erg bedankt maar weet je wel iets waar ik een beetje slanker van word
Doe voetballen en hardlopen en minder vette dingen eten ook in de avond. Geen chips en cola etc
Ok zal ik doen thnx
Reputatie 7
Badge +17
Vet is niet zozeer het enige probleem als je veel suiker en zetmeel binnenkrijgt.
Je lever en spieren hebben een beperkte opslag , dus een overschot wordt in vet omgezet.
Gelukkig kun je dat voorkomen door voldoende te bewegen. (Wekelijks of zelfs dagelijks als je daar genoeg tijd voor hebt)

Erg zwaar gaan trainen lijkt mij momenteel niet verstandig .
In sportscholen zijn er vaak apparaten waarmee je je buikspieren traint, maar je kunt thuis ook dingen zoals push-ups, sit-ups en planking doen.

Je kunt zulke dingen online opzoeken , maar het lijkt mij verstandiger om iemand zoals een sportinstructeur ernaar te vragen. Dan bedoel ik hoe je een sixpack kan trainen.
Ik zelf heb ook een sixpack ik ben ook 13 jaar ik doe zelf aan een topsport dus ik ben niet erg gericht op een sixpack ofz maar je moet vooral veel op je voeding letten ik neem s ochtends altijd een proteïne shake met melk 3 bananen 1 appel een handje bosbessen en 1 kiwi en s middags eet ik meest al een peer of een ander stuk fruit waar ik zin in heb en s avonds neem ik vaak groenten met meestal een stukvlees dat hoog in proteïne is
Als ik jou was zou ik zo als mij een beetje beginnen en aanpassen als je na een paar weken geen verschil ziet
En kwa trainingen zou ik 1 keer 5 min planken of korter ligt eraan van af wanneer je last gaat krijgen van je spieren dan moet je nog 1 minuutje proberen vol te houden en daarna 2 keer 1 minuut een starplank en voor de rest moet je maar kijken welke oefeningen nog weet zolang het maar niet alleen maar sit ups want daar train je maar een klein deel van je buikspieren mee @badboy13
Heee,

Zelf ben ik een meisje van 13 en k vak niet op sixpack het Is natuurlijk wel mooi meegenomen maar het gaat me er niet om als je een lieve jongen bent die echt om meisjes geeft hoef je echt niet persee een sixpack te hebben een sixpack voor een jongen Is het zelfde als billen en borsten voor een meisje het kan maar het hoeft niet ?

X meisje van 13
@Xanoniemmmx
Oke ?
Badge +5
Meisjes vallen niet op sixpacks, maar op verzorgde leuke gezellige vriendelijke lollige jongens die ook lief en serieus zijn.
Liever dat dan een sixpack.
Wat bedoel je met verzorgde?
Reputatie 7
Badge +17
Mijn aanname:
Net, schoon.
Dus dat je jezelf wast, schone kleding draagt, je nagels en haren indien nodig knipt, tanden poetsen en dergelijke.

Reageer