Hoe kan je je balzak groter maken??

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af of je je balzak groter kan maken? Zonder apparaten en pillen ofzo...
tnxxx Beest123

17 reacties

Ik  zou niet weten hoe je dit doet volgens mij kan het niet dit gaat vanzelf de balzak leid als het waren een eigenleven opgegeven moment is hij heel dun en lang en 7 seconden later heeft hij de grote van een tennisbal en is hij rond en strak
Dit kan volgens mij niet q
maar waarom zou je dit überhaupt willen ?
dan kan hij  erop skippyballen.
sorry broertje was ff op mn laptop.
(ging ff eten) en lotte D ik neeem dit wel serieuz dus excuses voor mn broertje van 12.
Ik vroeg me af of je je balzak groter kan maken? Zonder apparaten en pillen ofzo...
tnxxx Beest123

Het is niet mogelijk dit zonder testosteronpillen te doen (wat ik overigens sowieso zou afraden). Natuurlijkgewijs gaat dit vanzelf, moederzaadcellen in de zaadkanaaltjes in de teelballen dubliceren en zo ontstaan dan de zaadcellen. Die hebben natuurlijk ook ruimte nodig en worden er meer kanaaltjes aangelegd. 

Ik weet niet of je in de puberteit zit, maar zo niet dan is het niet gek als ze erg klein zijn aangezien o.a. dit bovenstaande proces nog niet op gang is.

R1
De grootte van je balzak heeft niks te maken met het zaad wat je procudeert. Het is simpelweg genetisch bepaald hoe groot ie gaat worden en doordat je groeit, groeit je balzak ook. Er is geen manier om je balzak groter te maken, ik zou ook echt niet weten waarom je dat zou willen.
Ja sorry, ik had het over de teelballen (en bijballen) zelf. De balzak kan idd niet zonder operatie worden vergroot en snap ook niet waarom iemand dat zou willen. 

R1
(ging ff eten) en lotte D ik neeem dit wel serieuz dus excuses voor mn broertje van 12.

Eten jullie echt om 2.30 in de nacht?

xD, ja dat zag ik ook al.

R1
nee alleen ik had nog niet gegeten dus ik was ff weg en liet mn laptop in mijn kamer aan staan.
en daardoor heb ik mn broertje wakker gemaakt
snave?

-grtz (me)
spuit er botox is word ie zeker stukken groter 😑
spuit er botox is word ie zeker stukken groter -__-

Haha xD, ja dat kan ook nog, maar dat zal wel slechte gevolgen hebben voor de ontwikkeling van je sperma. Botox werkt isolerend waardoor de temperatuur te hoog wordt en katalysatorische ontwikkelingen vertragen, maar als je per se een grotere balzak wilt kan dat.

R1
was ook een grap snap niet waarom iemand uberhaupt eengrotere balzak wil hebben
was ook een grap snap niet waarom iemand uberhaupt eengrotere balzak wil hebben

Dat vroeg ik de starter ook al, haha.

R1
Groeimiddel ;p
Ja, alleen werkt dat niet.
Je balzak kan je wel stug laten worden of flexibel
Je moet ze warm maken om ze flexiebel te krijgen
Je moet ze koud maken om ze stug te maken

Reageer