Hoe kan ik snel afvallen?

  • 22 November 2022
  • 6 reacties
  • 198 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hoiii hoe kan ik 4 kilo afvallen voor 16 december???? maakt niet uit als het op een ongezond manier is het moet echt super snel!! 


6 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou eerst kijken of je het écht nodig hebt. Want je kunt ook echt obsessed worden met je gewicht en dan kan het heel erg slecht aflopen. Het hangt ook af van je leefttijd. Ik zou de juiste sport vinden. Veel mensen doen rennen. Sommige doen heel lange afstanden onder lange tijd, of korte afstanden zo snel mogenlijk (dan doen ze een paar korte afstanden) wees aub gezond! Het kan echt dodelijk worden als je teveel afvalt. Ga vooral niet minder eten, juist vaker gezond eten. Niet zoals salade ofzo. Je moet het wel lusten. Doe bijvoorbeeld ceasar salade, met wat vlees. Vlees, melk, eieren, vis, fruit zijn heel belangrijk. Het is ook belangrijk dat je af en toe wat ongezond eet of op de bank zit en gaat netflixen.

Hoop dat het helpt!!

 X Queertje:)

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Ongezond of gezond afvallen maakt zeker wel uit, misschien voor jouw gedachten niet, maar voor de rest van je lichaam wel.

Afvallen is niet zo moeilijk als sommige diëten en sporten het doen lijken. Als je voedsel met veel vet, suikers en koolhydraten zoveel mogelijk vermijd en veel wandelt, kom je al heel ver. Suikers (waaronder koolhydraten) zijn vaak de boosdoeners van gewicht, al helemaal als ze niet verbrand worden. 

Let verder niet teveel op je deadline, je kan zoals queertje zegt geobsedeerd raken. Niet alleen veroorzaakt dat eetstoornissen, maar ook stress. En stress word zeer onderschat. Men lijkt veel te weten over stress maar eigenlijk weten we er vrij weinig over en kan stress hele gekke dingen in je lichaam veroorzaken. Zo kun je dus door teveel stress (bijv. over je lichaam, maar ook onafhankelijk daarvan) een opgeblazen gevoel krijgen of verstoorde eetpatronen en schommelend gewicht. Ik denk dat dat het laatste is waar je op staat te wachten. Kleine stappen dus!    

Badge

Mag ik vragen waarom je zo snel wil afvallen?

 

-onnodige quote verwijderd-

Hey, 

Ik weet niet veel over afvaltips. 

Ik weet wel dat ik mee een beetje zorgen maak door dit berichtje. Zorg goed voor jezelf. Je bent mooi en je lichaam perfect, met of zonder die 4 kilo. 

Als je wil afvallen, doe dit dan alsjeblieft op een gezonde manier. Je hebt het over een ongezonde manier, doe dit alsjeblieft niet. Dit lijkt misschien een goed idee, maar dat is het niet. Als je daarin te ver doorgaat, kun je je leven lang problemen overhouden aan dat. Alleen maar omdat je nu 4 kilo wil afvallen. Dat is het niet waard. 

Zorg goed voor jezelf en je lijf. Dat verdien je. Eet normaal, goed, en gezond. 

Lieve groetjes :))

Badge

Heyyyy. Ik ga 16 december naar tdf en ik wil ook afvallen. Je kan het best wat minder eten zoals minder snoep en elke dag bewegen. Dan val je wel een kilo per week af

Reputatie 1
Badge +1

Voor wat is het dat je zo snel wil afvallen.

 

Ps: ik wil dat trouwens ook, maar ik voel me dik

Reageer