Hoe kan ik opletten wat ik eet?

• 12 september 2015
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoii iedereen,

Ik heb een vraag. Ik wil graag wat letten op mijn eten en dat doe ik zo nu en dan. Alleen het probleem is.. mijn vriendin(nen) gaan best vaak naar de mac. 1 keer in de 3 weken is wel leuk maar elke week.. wordt ongezond. Hoe kan ik het beste mee omgaan?
- Gewoon mee gegaan maar niks nemen?
- Hoe zeggen? Niet dat ze gaan denken dat ik op dieet ben en gaan zeuren.. wat lief bedoel is (haha)

XOXO Charlotte

3 reacties

Als je vriendinnen graag naar de Mc gaan, kun je natuurlijk mee gaan voor de gezelligheid. Maar je hoeft echt niet elke keer dat als zij daar heen gaan, ook iets te bestellen bij de Mc. Je kunt gewoon zeggen dat je geen honger of gewoon geen zin hebt in iets bij de Mc. En als ze gaan zeuren kun je gewoon aan blijven houden dat je een keer niets hoeft. Daar is niets raars aan om dat te zeggen.

XXX
Hallo,

Je bent nooit verplicht om iets te nemen, onthoud dat ????
Als je wel graag iets wil, neem het dan gewoon!
Je kunt trouwens ook bijv. alleen een ijsje nemen, dan valt het niet zo op en dat is toch beter dan een menu oid haha.

Groetjes!
jij bent de baas over wat jij doet schat, je kan bijvoorbeeld zeggen dat je op je geld wil letten en niet zoveel aaa eten wil uitgeven en je kan ook gewoon zeggen ik heb vandaag geen zin. de beste tip is eigenlijk om stevig in je schoenen te zijn en zelfverzekdrheid uit te stralen. vaak als je bang bent dat ze vragen of je dieet gebeurs t ook. en op letten wat je eet kN je bijvoorbeeld doen door Lles op te schrijvem maar onthoud: sla niet door als je vrwicht gezond i hoef je niet af te vallen. een goed eetpatroon mag wel maar ik raad je af om niet af te vallen als je geen overvewicht hebt. masr tis jouw leven en jouw keuzes

Reageer