Hoe groot is een normale penis van een 13 jarige jongen

  • 19 February 2014
  • 268 reacties
  • 374825 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

268 reacties

Mijn vraag is..... mij penis is stijf 10/11 cm is dat normaal of niet,ben der best onzeker over en groeit mijn penis nog
@tim1
Je hebt een normale piemel! Al die jongens die zeggen dat ze een heel groot exemplaar hebben overdrijven erin. Daar geloof ik niets van! Ik weet dat er grotere zijn en ook kleinere, maar jongens onzeker maken is ook niet goed. Wees fier op wat je hebt!
Ik ben 14 groeit mij penis nog of blijft hij zo
Tim1 je penis zal tijdens de puberteit flink groeien, en je zit nog wel even in de puberteit
Mijne is slap 12,5 en stijf 16,5 is dit normaal
Ik ben 14 en mn lul is stijf 11 cm ofzo en slap 5 ofzo haha
Wat boeit het hoe groot je pik is want in de pubertijd groeit die wel
@anonieme jongen
Het kan wel hoor dat daan 2004 zo een grote penis heeft .
Ik heb 16cm slap en 22cm stijf.
Maar ik ben aan wel al 17.??
M.v.g ano00001111
17 cm stijf slap 15 cm
Mijn lul is stijf 11 cm lang en heeft stijf een omtrek van 10 cm. Slap is ie 7 cm lang. Ik ben 14 jaar en ook best onzeker over mijn penis.
Hoi Justin,

Het kan bij een 14 jarige heel erg verschillen of en hoe ver ie al in de puberteit zit. Was jij bijvoorbeeld, laat in de puberteit dan is ie nog niet zo groot en zal ie nog langer doorgroeien. Wanneer kreeg jij bijvoorbeeld schaamhaar en wanneer voor het eerst sperma? Ook wel belangrijk is dat je je voorhuid gemakkelijk helemaal naar achteren kan trekken als je lul stijf is. Latersss.
12 Jaar, Slap rond de 5 en stijf 8


Is dat ongeveer het gemiddelde?
Hoi! 8cm stijf? Heb je wel aan de kant van je buik gemeten dus niet aan de kant van je ballen? Dat is nog niet zo groot maar hangt er ook vanaf hoever je al in de puberteit bent. Wanneer kreeg je bijvoorbeeld schaamhaar en sperma? Als je dat al hebt. Latersss
Ik meet vanaf het begin,gwn naast mijn penis.Nog geen sperma ,wel schaamhaar.Ongeveer 5 maanden geleden
Hoi, je met hem met de smalle kant tegen je pik zetten aan de kant die naar je buik wijst, niet ernaast dus. Kom je wel echt klaar als je aftrekt? (dat het steeds lekkerder word en op het laatst heeeeel lekker) 🙂 oh ongeveer een half jaartje schaamhaar. Dan ben je gewoon wat laat in de puberteit gekomen en heb je daardoor ook nog geen sperma en is je ding nog niet zo groot. Komt helemaal goed, kwestie van wachten. Je voorhuid kan wel gemakkelijk helemaal naar achteren als je ding stijf is? Laterss! J.
Meaui! :)

Maar kom je wel echt klaar denk je? Alleen zonder sperma? En kan je voorhuid makkelijk helemaal naar achteren als je ding stijf is?
- Reactie aangepast door de Kindertelefoon - Succes.
Hoe bedoel je dat ik zou klaarkomen zonder sperma?En waarom moetbje voorhuid helemaal naar achteren
Nou je zei dat je nog geen sperma hebt. Maar hoe weet je dat? Je trekt je wel af? Als je dat doet kan je wel gewoon klaarkomen (dat superlekkere gevoel krijgen) maar dat er nog geen sperma uitkomt. Je voorhuid moet makkelijk helemaal naar achteren kunnen om het groeien va je pik niet tegen te werken én het is natuurlijk handig om te kunnen aftrekken. De meeste jongens/mannen komen klaar door als ze een stijve hebben hun voorhuid heen en weer te trekken over hun eikel. Dus eikel bloot en dan weer bedekt. En dat dan heel vaak achter elkaar. Tot het steeds lekkerder en lekkerder wordt en je op het einde klaarkomt. Dat is het mega lekkere gevoel. Hoop dat ik een beetje duidelijk uitleg. Lol.
Hoi,ik denk dat ik dat ‘lekkere gevoel’ nog niet gehad heb en de rest wist ik nog niet,dankjewel. - Reactie aangepast door de Kindertelefoon -
Ah kijk, dat kan natuurlijk. Dat moet je dan nog even ontdekken. Ja no problem.
-Reactie aangepast door de Kindertelefoon-
Wat bedoel je met Rembak? En wat voor foto??
@infoboy,

Rembak heeft hier in mei 2015 een reactie geplaatst, kijk ff op de eerste pagina van dit topic

Groetjes,
M&M's
- Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon -
Ooooooooh! ZO ver was ik niet teruggegaan nee. 🙂 Maar alsnog geen goed idee om hier een foto van je lul te plaatsen lijkt me. Fijne paashaas allemaal.
Ik ben bijna 14 en die van mij is 17 cm

Reageer