Hoe groot is een normale penis van een 13 jarige jongen

  • 19 February 2014
  • 268 reacties
  • 373947 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

268 reacties

Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

Hey. Die van mij ook. Boks man
Ik ben 13 jaar en heb een stijve van 18 cm, ik ben het eigenlijk niet helemaal zeker want hoe meet je het precies?

Ja ik weet het ook niet. ik meet vanaf waar je lul vast zit aan je onderhuid tot het puntje van de lul
Ik ben 13 jaar en heb een stijve van 18 cm, ik ben het eigenlijk niet helemaal zeker want hoe meet je het precies?

Vanaf het schaambeen tot het einde van je penis, maar ik vrees dat er iets fout is gegaan als je op 18 cm uit komt.
Dat kan ook aan mij liggen, maar er zijn in ieder geval aardig wat jongens die niet helemaal eerlijk zijn wat dat betreft.
(Je plaatst het toch annoniem, dus waarom zou je de waarheid verbuigen?)
@menspersoon ja inderdaad wel zou ik erover liegen (wat ik dus niet doe)
@ikbengayen waarom zou je dan gay zijn
Die van mij is 14 cm lang, 11.5 cm in omtrek en >4.5 cm dik ik ben 13
Nog maar 1 maand 13
En slap is hij 10.5 cm
Mijne is stijf 17,5cm (ik ben 13)
zalig man!! de groote speelt geen rol hoor!
het is wat je ermee doet
Die van mij is slap 7 en stijf 13
16 jaar en 14 cm stijf 12 cm slap
@menspersoon

Mensen voelen zich vaag onzeker over dingen en omdat diegene dan anoniem is en het verhaal dus niet gecheckt wordt kan diegene
Liegen. Zo voelen ze zich zekerder over zichzelf

Ik vind het eerlijk gezegd vrij nutteloos, liegen lost niks op en door te liegen dat je gespierd bent word je het niet..


Xx Maii
Ik ben 12 en mijn penis is slap 9cm en stijf 12 cm
Ik ben 15 en mijne is stijf 20cm ik heb het gemeten t/m mijn balzak
Ik ben 15 en mijn penis is:

Slap 12 cm
Stijf 19.5 cm
Ik ben ook 13 mijn penis is slap 11 cm stijf 16/17cm
Ik ben 12 en mijn penis lengte is 14,5
Ik kijk nu rond en word toch onzeker maar ik ben er toch heel erg blij mee in vergelijking mer vrienden en oudere jongens
Ik ben 13 jaar en heb een stijve van 18 cm, ik ben het eigenlijk niet helemaal zeker want hoe meet je het precies?

Vanaf het schaambeen tot het einde van je penis, maar ik vrees dat er iets fout is gegaan als je op 18 cm uit komt.
Dat kan ook aan mij liggen, maar er zijn in ieder geval aardig wat jongens die niet helemaal eerlijk zijn wat dat betreft.
(Je plaatst het toch annoniem, dus waarom zou je de waarheid verbuigen?)


18 cm is toch helemaal niet zo groot?
Waarom maken jullie je zorgen om de lengte? Als een meisje/jongen verstandig is, ordeeld hij/zij op je innerlijk... niet op je uiterlijk(Er zijn weinig mensen die op innerlijk ordelen, know)... Maar he! Niemand is perfect! En geen stress. . Als het je echt wat uitmaakt, hij groeit nog wel 😉 en als je al die grote lengte's ziet, denk niet: die van mij is klein... 90% van deze mensen liegen... (13 jaar en 20cm lijkt me namelijk erg overdreven.)
I know*
Mijne is niet normaal groot ik ben 12 en hij is slap 12-13 cm en stijf 16-17 cm. 😞 ik durf niet eens meer bij sporten te douchen het is niet leuk
Gast, dat is gwn goed... (zelfs veel meer dan het gemiddelde van 12) maar ik denk dat je verkeerd hebt gemeten, hoe meet je?
Mijn penis is stijf zo een 12-13 cm

13 jaar - 8,7 tot 13,6 cm (van internet)
ik ben 13 en slap is ie 16 en stijf 19::8
is het normaal dat mijn penis normaal 5CM is en als ik een stijve heb 19CM?
Jo beste Jongenvan15,
Ik heb precies hetzelfde man.. is dat normaal??;)
Ik ben 12 en stijf 13,5 en slap 9 omtrek 12 klopt dit ?

Reageer