hoe afvallen?

• 28 oktober 2014
  • 32 reacties
  • 763 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
ik ben veel  te dik.. hoe val ik af? eten is me beste vriend. ik eet problemen van me af als ik het moeilijk heb gaan er zo 3 dikke vette mars repen door.
daar ben ik mee gestopt en wel iets afgeslankt.. maar er moet egt meer af

32 reacties

heb je echt overgewicht of vind je jezelf gewoon te dik als ik vragen mag?

ik ben zelf ook bezig met afvallen, ik sla alle tussendoortjes over. Ik eet wel gewoon 3 maaltijden per dag, dat is gewoon belangrijk. Maar dan pak ik gewoon kleine hoeveelheden.
Tips voor op school;
Houd je buik in, dit ziet er mooier uit, en je verbrand calorieën omdat je je spieren aanspant. Zorg dat je nooit stil zit, als je de hele les met je voet beweegt heb je op het einde van de dag alweer veel calorieën verbrand. Ga rechtop zitten, op die manier verbrand je meer als dat je onderuit gezakt zit.

Tips voor thuis/algemeen;
drink veel water, want dat reinigt je lichaam. Ik probeer zelf een glas per uur aan te houden. IJskoud water helpt het beste. Als je de neiging hebt om te gaan eten terwijl het niet nodig is kun je je tanden poetsen. Vaak heb je daarna geen honger meer, en het is ook nog goed voor je tanden. Als dat niet werkt kun je een glas lauw water drinken of heel snel rondjes draaien zodat je misselijk word en ook geen honger meer hebt. Zorg er ook nog voor dat je meer als 6 uur per dag slaapt, want als je minder als 6 uur slaapt kan je verbrandingsproces voor 15% langzamer gaan werken.

probeer ook gewoon veel te sporten, en als je eet in ieder geval gezond te eten. Weinig eten hoeft niet altijd goed te zijn, want als je lichaam merkt dat het weinig binnen krijgt gaat het alles opslaan, ook overbodige dingen, en als jij dan bv iets met veel suiker hebt gegeten slaat je lichaam allemaal suiker op. En stop ok niet met eten, want dat is ongezond, en als je daar meteen mee begint hou je dat noooit vol.

ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen... haha

x
Badge +17
- onnodige quote verwijderd - 
IJskoud water raad ik niet aan als het warm weer is buiten. Nu kan dat wel, aangezien het winter is, maar 's zomers moet je het niet doen. Je lichaam is gewend aan de warme temperaturen en als je veel koude dingen eet (zoals ijs) of veel koude dingen dringt (zoals ijskoud water), ga je snel aan de diarree. Just saying 😉
heb je echt overgewicht of vind je jezelf gewoon te dik als ik vragen mag?

ik ben zelf ook bezig met afvallen, ik sla alle tussendoortjes over. Ik eet wel gewoon 3 maaltijden per dag, dat is gewoon belangrijk. Maar dan pak ik gewoon kleine hoeveelheden.
Tips voor op school;
Houd je buik in, dit ziet er mooier uit, en je verbrand calorieën omdat je je spieren aanspant. Zorg dat je nooit stil zit, als je de hele les met je voet beweegt heb je op het einde van de dag alweer veel calorieën verbrand. Ga rechtop zitten, op die manier verbrand je meer als dat je onderuit gezakt zit.

Tips voor thuis/algemeen;
drink veel water, want dat reinigt je lichaam. Ik probeer zelf een glas per uur aan te houden. IJskoud water helpt het beste. Als je de neiging hebt om te gaan eten terwijl het niet nodig is kun je je tanden poetsen. Vaak heb je daarna geen honger meer, en het is ook nog goed voor je tanden. Als dat niet werkt kun je een glas lauw water drinken of heel snel rondjes draaien zodat je misselijk word en ook geen honger meer hebt. Zorg er ook nog voor dat je meer als 6 uur per dag slaapt, want als je minder als 6 uur slaapt kan je verbrandingsproces voor 15% langzamer gaan werken.

probeer ook gewoon veel te sporten, en als je eet in ieder geval gezond te eten. Weinig eten hoeft niet altijd goed te zijn, want als je lichaam merkt dat het weinig binnen krijgt gaat het alles opslaan, ook overbodige dingen, en als jij dan bv iets met veel suiker hebt gegeten slaat je lichaam allemaal suiker op. En stop ok niet met eten, want dat is ongezond, en als je daar meteen mee begint hou je dat noooit vol.

ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen... haha

x

dit doe ik dus allemaal al..
en k ben en vind mezelf te dik
@TrustMe
jaaa, i knoww. dat had ik er miss wel bij moeten zetten ja, maar voor mij is dat zo vanzelfspreken dat ik er niet aan denk dat erbij te zetten haha. Maar dan staat het er nu bij!
ik eet het liefst 2 x perdag maar mijn ouders geven me zo veel eten s'avonds
Want vind jij te dik?
hoe lang ben je en hoe zwaar/licht?
85 kg 1,73
  • Vertel je ouders dat je af wilt vallen, zij kunnen je helpen dat verantwoordelijk te doen
  • een niet te weinig, chashdieeten werkt averechts
  • sport 3 keer per week
  • een drie maartijden en drie keer een tussendoortje
  • drink geef frisdrank maar water en thee
  • vervang snoep door gezonde tussendoortjes
Stilllovers, die tips komen, als ik t goed heb, toch van pro-ana sites?
  • Vertel je ouders dat je af wilt vallen, zij kunnen je helpen dat verantwoordelijk te doenal gedaan maar die geven als nog veel te veel
  • een niet te weinig, chashdieeten werkt averechts oepssss..
  • sport 3 keer per weekk sport elke dag
  • een drie maartijden en drie keer een tussendoortjeeet geen tussedoortjes
  • drink geef frisdrank maar water en theedrink alleen water en melk 0% vet
  • vervang snoep door gezonde tussendoortjeseet geen tussendoortjes

welke tips? die van jou heb ik niet zien staan
Hoe gek het ook lijkt, tussendoortjes eten helpt bij afvallen. Zou blijft je spijsvertering aan da gang. Probeer tussen de drie grote maaltijden door (je moet trouwens goed ontbijten!) tussendoortjes te eten. Bv een appel, twee volkoren krakkers, een bakje magere kwark zonder suiker.

Als ej elke dag sport, is er dan niet een kans dat je gewoon veel spiet hebt en daardoor zwaarder bent?

Ook in 0% vet melk zitten calorieën toch? Als je dat glas melk laat staan, zou je weer een boterham kunnen eten. Niet dat ik een voorstander ben van calorieën tellen, maar hel is soms wel handig om je ervan bewust te zijn.
Groene thee helpt bij het afvallen.

wat vind jij 'te veel' bij het avondeten?
Kan je na 1 bord zeggen 'ik zit vol'? 
Wat eten jullie als avondeten? Gewoon gezond en gevarieerd? Zo niet, dan kan je dat ook met je ouders bespreken.

welke tips? die van jou heb ik niet zien staan

o sorry! Ik bedoelde @heyitsjustme
Hoe gek het ook lijkt, tussendoortjes eten helpt bij afvallen. Zou blijft je spijsvertering aan da gang. Probeer tussen de drie grote maaltijden door (je moet trouwens goed ontbijten!) tussendoortjes te eten. Bv een appel, twee volkoren krakkers, een bakje magere kwark zonder suiker.

Als ej elke dag sport, is er dan niet een kans dat je gewoon veel spiet hebt en daardoor zwaarder bent?

Ook in 0% vet melk zitten calorieën toch? Als je dat glas melk laat staan, zou je weer een boterham kunnen eten. Niet dat ik een voorstander ben van calorieën tellen, maar hel is soms wel handig om je ervan bewust te zijn.
Groene thee helpt bij het afvallen.

wat vind jij 'te veel' bij het avondeten?
Kan je na 1 bord zeggen 'ik zit vol'?
Wat eten jullie als avondeten? Gewoon gezond en gevarieerd? Zo niet, dan kan je dat ook met je ouders bespreken.

groente
4 schepjes
4 schepjes groente is echt veel te weinig!
Je lijkt een beetje de pro-ana kant op te gaan en dat is echt heel slecht!
Probeer meer avond te eten.
Als je gezond eet heeft iedereen een ander gewicht.
Als dit gewicht bij jiu hoord dan is dat goed.
4 is veel te veel!
dit is dikkk
Met 4 scheppen zal je niet echt afvallen
je lichaam gaat in hongerstaking
het is belangrijk dat je normaal gaat eten
ontbijt kan bv zijn een boterham, een appel, kwark
wat ontbijt je nu? En wat eet je als middageten?
stop echt met crashdieeten. Daar berijk je niks mee
weten je ouders wat je op een dag eet?
wat vinden zij ervan? En weten ze wat jij ervan vind?
misschien kan je naar een diëtist Daan? Die kan je helpen. En lijken of t echt nodig is
tinspo dingen enzoooo 
Je moet geen tinspo dingen kijken en doen enzo
en ook geen pro ana
dat is echt slecht!

doe t op een goede manier
en ook geen pro ana
dat is echt slecht!

chick, die tips die je net gekregen heb, komen van tinspo en pro-ana sites... just saying
Met 4 scheppen zal je niet echt afvallen
je lichaam gaat in hongerstaking
het is belangrijk dat je normaal gaat eten
ontbijt kan bv zijn een boterham, een appel, kwark
wat ontbijt je nu?bischuitje hagelslag En wat eet je als middageten?niks of 1 of 2 broodjes
stop echt met crashdieeten. Daar berijk je niks mee
weten je ouders wat je op een dag eet?ja
wat vinden zij ervan?die vinden het prima en zijn trots op  me En weten ze wat jij ervan vind? ja
misschien kan je naar een diëtist Daan? Die kan je helpen. En lijken of t echt nodig is

naar dietist gaan hebben we al geprobeerd
en ook geen pro ana
dat is echt slecht!

chick, die tips die je net gekregen heb, komen van tinspo en pro-ana sites... just saying

als jij ana wil prima maar ik hoef dat niet heb me tante er al een verloren
Fijn dat je geen ana gaat volgen!

Waarom werkte de diëtist niet?

tja... Als je ouders het weten en t goed vinden...
Veelsporten, veel drinken en niet te weinig eten..

en ga ook niet te ver door met afvallen
ik wil 41/42 kg en omdat t heel  langzaam ging
42 kilo wegen?
dat is echt niet gezind!
je zegt dan wel dat je geen ana wil volgen, maar dat is wel orecies wat je doet
goed en bezond afvallen gaat inderdaad langsaam, maar snel afvallen is nekt goed
volgens de tips die je zult krijgen op dit forum zul je dan ook rustig afvallen
sorry,maar met zo iets als zo extreem ongezond afval,en kan ik je neit helpen

Reageer