Beantwoord

help! mn hele arm ligt open!!

  • 5 February 2020
  • 9 reacties
  • 2246 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb vrijdag en zaterdag 2 slaapfeestjes met goede vriendinnen. 1 probleem: mn hele arm ligt open van het krabben en snijden, dit is sws niet voor vrijdag weg. Heeft iemand tips over hoe ik hiermee om moet gaan?

icon

Beste antwoord door Anonymous 5 February 2020, 19:06

Bekijk origineel

9 reacties

Heyy

Je kunt een lange pyjama dragen en een shirt met lange mouwen als je die hebt. Als alle wonden toe zijn kun je er misschien bruinsel op smeren( anders gaat dat spul in je wond, lijkt me niet gezond.

Groetjes

Kaas123

Reputatie 1
Badge

heyyy ik heb geen tips maar ik snij mezelf ook en ik weet uit ervaring dat het heel erg iritant kan zijn als mensen er achter komen dus ik hoop dat ze het nie erg opmerken heel veel sterkte.

xxx sky

Badge

ik ben een jongen xxx ik hier maar ik snij mezelf ook en ik heb al vake over dit probleem gehoord ook al doe ik het om psychopathische redenen en niet omdat ik me slecht voel, ik weet niet hoe dit bij jou is. maar ik zou gewoon tapen en zeggen dat je arm gekneusd is en als het echt goede vriendinnen zijn en je vertrouwt ze kan je ze ook gewoon vragen het niet door te vertellen.

Reputatie 3
Badge +1

heyy 

doe er geen Make Up op wand dat gaat ontsteken 

maar doe lange mouwen aan ofzo 

Reputatie 3
Badge

doe lange mouwne aan 

 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Badge

verband. lange mouwen.

Reputatie 1
Badge

Probeer ff een zalfje op je arm te doen Miss worden de wonden minder

Reputatie 1
Badge

Doe armbandjes om Of handwarmers. Je kunt ook concealer of foundation op doen ofz.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,

Wat goed dat jullie meedenken. Pas wel op met adviezen over make-up of concealer. Het is erg schadelijk om dat op open wonden te smeren. Het geeft ook een verhoogde kans op infecties.

 

Groetjes, Mariska

De Kindertelefoon 

Reageer