help mijn neus is lelijk!

  • 10 November 2011
  • 10 reacties
  • 2930 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy

mijn neus is echt heel lelijk enzo ik vind het ook kut als mensen de zijkant van mij hoofd zien

ik ben niet lelijk ofzo maar mijn neus verpest het wel een beetje

wat moet ik doen?

10 reacties

Hoi Shannabfmv,

Ik zie dat je nog geen reactie hebt gekregen op je vraag.
Je kunt chatten en bellen (0800-0432) met de Kindertelefoon als je hierover verder wil praten.

Succes!
groetjes Ilona
Ik vind dat ik ook een lelijke neus heb maar mn vriendin vind em leuk. Smaken verschillen.
beauty isn't only the outside
the inside is what makes you georgous
XOXO
Maak je geen zorgen, iedereen is mooi op z'n eigen manier! accepteer je eigen lichaam :)

x
beauty isn't only the outside
the inside is what makes you georgous
XOXO

Was dat maar waar, toch 85% valt op uiterlijk.
heeyy
je moet je echt niet schamen voor je neus,iedereen is anders,en iedereen is mooi.

nadia-xx
Ik wil ook niet dat mensen mijn neus van de zeikant zien. Ik heb altijd het idee dat hij echt gigantisch is maar dat is helemaal niet zo. Sowieso lijkt alles bij jezelf veel erger dan dat het is. Als jou neus op een gezicht van jou beste vriendin zat, vond je de neus waarschijnlijk ook niet zo erg. 
Gewoon schijt aan hebben, je bent hoe je bent meid!
Heyy
ik weet hoe je je voelt, ik heb ook geen mooie neus, maar ik vind het niet erg. Vroeger zat ik er wel mee, maar nu heb ik het geaccepteerd. Ik ben er zelfs een beetje trots op. Juist de imperfecties van een persoon maken die persoon perfect op zijn eigen manier. Geloof me, op een dag vind je het niet meer erg dat je een lelijke neus hebt, want die neus maakt van jou wie je bent, en jij bent mooi, ookal zie je dat zelf niet in, andere zien het wel. En als je bijv. je ogen of lippen extra mooi maakt, gaat de aandacht naar je ogen of lippen en valt je neus minder op x
Maak je niet druk we krijgen allemaal gekke neuzen
Badge

Hey,

ik heb ook een hele lelijke lange puntneus. Zelfs van de voorkant is het een gekke dikke neus. Ik struikelde er vaak mee maar nu ben ik er van gaan houden. Maar ik kreeg erg opmerkingen over zelfs door m’n eigen vriendinnen. Ze noemden me die lucy van de verschrikkelijke ikke films.

 

 

Reageer