Vraag

Ik voel me vaak verdrietig en alleen. Ik heb hulp nodig.

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb net een ietsjes gelogen en ik voel me niet fijn in mijn vel en ik weet dat er meerdere zich zo voelen of iets mee hebben gemaakt ofzo, 

maar dus dat verhaal wat ik toen straks had geschreven is grote deels niet waar, wel dat hij mijn mentor is en dat we een goede band hebben en dat ik hem leuk vind, maar wat ik daarna heb geschreven was gewoon dom van mij, omdat ik dacht van ja even kijken wat ze zeggen, maar ja dan kan ik beter schrijfster worden dan alles hier op zeggen en wat niet waar is, dus sorry dat ik van het verhaal grote deels gelogen heb, ik hoop dat jullie mij wel echt met een dingetje willen helpen??

 

 

Ik voel me sinds kort eenzaam en ik denk wel hoe dat komt maar ik weet niet waarom, mijn ouders waren vorig jaar paar maanden uit elkaar, dat was zooo lastig voor mij, ik was blij toen ze weer bij elkaar kwamen, in september overleed mijn opa dat was een grote schok voor mij, hij was 3 jaar ziek pas in 2020 kwamen er achter dat hij een tumor had in zijn hoofd 🥺 ik ben vaker verdrietig ik twijfel ook wel eens of mijn ouders wel trots op mij zijn, over of ik het wel goed doe op school, ik ben onzeker over mijn lichaam omdat ik flink ben, maar mijn vader zegt dan je hebt de lichaam van mijn familie die stevig is en sterk, en dan denk ik ja dat is wel waar maar ik hoop gewoon dat ik kan afvallen, en ik weet niet wat ik nu moet doen want ughh ik ben zoo vaak verdrietig en voel me echt alleen😔 ik hoop dat jullie een tip hebben. 


3 reacties

Hey SnoepjeM!

 

Wij geven je hier echt ons beste advies en dat blijven we doen hoor! Nu dus ook👍🏻😉

 

Vervelend dat je je zo verdrietig voelt telkens.. 
 

Je kan iedere dag tussen 11 en 21 uur met de kindertelefoon bellen of chatten als je dat prettig vindt. De mensen daar bieden je een goed luisterend oor en kunnen je misschien helpen om je wat beter te voelen!

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Ik denk dat je je zo verdrietig voelt door alles wat je mee maakt en mee hebt gemaakt. Het verlies van je opa en de tijdelijk scheiding van je ouders.. Het is wel fijn dat je ouders nu weer bij elkaar zijn! Je kan over alles wat je dwars zit met iemand gaan praten? Praten helpt namelijk en lucht op. Je kan bijvoorbeeld met je ouders praten, met je mentor, een familielid of een vertrouwenspersoon. Dan kunnen de mensen in je omgeving je helpen om je weer wat beter te voelen! Het voelt misschien alsof je ouders soms niet trots op je zijn, maar dat zijn ze denk ik echt wel hoor en jij doet het ook echt goed op school! Je ouders zijn er echt voor je🙂

 

Onzekerheid over je lichaam is ook niet heel raar. Je bent aan het puberen en veranderd daardoor veel. Het enige wat ik je wil vertellen is dat jij mooi en perfect bent zoals je bent!☺️
 

Je kan om je verdrietigheid af en toe een beetje tegen te gaan afleiding gaan zoeken. Je hebt vast een hobby! Je kan bijvoorbeeld een lekker stukje wandelen, een muziekje luisteren of een leuk boek lezen. Iets wat je leuk vind om te doen zodat je blijer bent!
 

Groetjes van mij!

Hey SnoepjeM!

 

Wij geven je hier echt ons beste advies en dat blijven we doen hoor! Nu dus ook👍🏻😉

 

Vervelend dat je je zo verdrietig voelt telkens.. 
 

Je kan iedere dag tussen 11 en 21 uur met de kindertelefoon bellen of chatten als je dat prettig vindt. De mensen daar bieden je een goed luisterend oor en kunnen je misschien helpen om je wat beter te voelen!

Telefoonnummer de kindertelefoon > 0800-0432

 

Ik denk dat je je zo verdrietig voelt door alles wat je mee maakt en mee hebt gemaakt. Het verlies van je opa en de tijdelijk scheiding van je ouders.. Het is wel fijn dat je ouders nu weer bij elkaar zijn! Je kan over alles wat je dwars zit met iemand gaan praten? Praten helpt namelijk en lucht op. Je kan bijvoorbeeld met je ouders praten, met je mentor, een familielid of een vertrouwenspersoon. Dan kunnen de mensen in je omgeving je helpen om je weer wat beter te voelen! Het voelt misschien alsof je ouders soms niet trots op je zijn, maar dat zijn ze denk ik echt wel hoor en jij doet het ook echt goed op school! Je ouders zijn er echt voor je🙂

 

Onzekerheid over je lichaam is ook niet heel raar. Je bent aan het puberen en veranderd daardoor veel. Het enige wat ik je wil vertellen is dat jij mooi en perfect bent zoals je bent!☺️
 

Je kan om je verdrietigheid af en toe een beetje tegen te gaan afleiding gaan zoeken. Je hebt vast een hobby! Je kan bijvoorbeeld een lekker stukje wandelen, een muziekje luisteren of een leuk boek lezen. Iets wat je leuk vind om te doen zodat je blijer bent!
 

Groetjes van mij!

Dankjewel voor de tips, ik praat al sowieso met paar mensen erover, En ja inderdaad ik moet ook de dingen doen waar ik vrolijk van wordt. 
Thanks 🙏🏻 

Dankjewel voor je tips, ik praat al met paar mensen en ik moet inderdaad ook dingen blijven doen waar ik vrolijk van wordt, thanks 🙏🏻 

Reageer