hellupp broek geplast op 1e dag van school

  • 25 August 2020
  • 11 reacties
  • 1517 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hellupp 

ik zit met een probleempje, ik kwam met de bus aan op school maar moest al nodig plassen dus ik toch naar de les gegaan en na 10 minuten ofzo moest ik super nodig dus ik vroeg aan de docent of ik naar de wc mocht maar het mocht niet toen nog 5 minuten geprobeerd op te houden maar ik moest eeecchhhhttt super nodig ik zat echt op het randje van als ik nu stop met ophouden plas ik in mijn broek, dus ik nog 1 keer gevraagd maar weer zij ze nee ik mocht niet gaan ik had ook nog een grijze skinny jeans aan! En toen ik ging zitten deed ik automatisch mijn benen over elkaar want zo zit ik altijd maar hield ik het niet meer en plaste ik in mijn broek dus ik naar de leraar gelopen omdat te zeggen maar de klas zag het toen ook en ze begonnen te lachen maar wordt er gelukkig niet om gepest. Heeft 1 van jullie dit ook meegemaakt byeee


11 reacties

nee, wat jammer nou.

het was zeker niet jouw schuld, het was de schuld van de docent

Reputatie 2
Badge +3

hoii,

 

Ja meid, Het is mij ook overkomen:see_no_evil:

Ik werd er ook niet om gepest alleen een paar opmerkingen maar verder heeft niemand er ooit nog over gehad!

 

Xxx

 

Ik heb wel vaker op school in mijn broek geplast maar gelukkig niet op de 1e dag.

 

gr. Mij

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb wel vaker op school in mijn broek geplast maar gelukkig niet op de 1e dag.

 

gr. Mij

Zou ik mogen vragen hoe oudt je toen was en hie het is gegaan

Op de middelbare school in ieder geval 12, 13 en 14. Ik moest dan heel nodig, mocht niet naar de wc en dan deed ik het in mijn broek, soms een klein beetje en soms veel.

Reputatie 3
Badge +3

Op de middelbare school in ieder geval 12, 13 en 14. Ik moest dan heel nodig, mocht niet naar de wc en dan deed ik het in mijn broek, soms een klein beetje en soms veel.

Kan je het ergste verhaal lang uitleggen

 

Oke dan maar

 

ik zat nog in de 1e en ik moest altijd met de bus naar school, een uur om precies te zijn,  en ik was thuis niet naar de wc gegaan. Toen stond op mijn busroute de brug open dus hoppa 10 minuten langer in de bus en toen merkte ik dat ik moest plassen. Toen ik op school aankwam was de nood al wat hoger maar ik was laat door de open brug dus moest ik snel naar mijn les toe want anders zou ik die missen. Ik had toen Frans en ik moest naar de wc maar ik had een hele strenge Fransdocent dus ik mocht niet. Toen de les daarna mocht ik gelukkig wel gaan maar ik stond op knappen ik ging dus naar de wc een beetje huppelend want ik moest erg nodig, maar tot overmaat van ramp was de schoonmaakster bezig, toen raakte ik wel in paniek en ging ik snel naar de andere wc die aan de andere kant van de school is. Alleen onderweg gebeurde het, in een keer voelde ik ene natte zweem door mijn broek gaan en ik dacht, o nee waarom moet mij dit nou weer gebeuren. Ik ging naar de leerlingenbegeleider die gelukkig ook dat jaar mijn mentor was en toen mocht ik mij omkleden in mijn gymkleren en toen heeft zij me ziekgemeld en ben ik naar huis gegaan. Ik denk niet dat mijn klasgenoten het weten, waarschijnlijk denken ze dat ik had overgegeven ofzo.

wilde je zoiets @Girllpower?

Reputatie 3
Badge +3

@Jongen4789 

Ai dat lijkt een beetje op mijn gebeurtenis hoe vondt je het? 

Reputatie 3
Badge +3

Op de middelbare school in ieder geval 12, 13 en 14. Ik moest dan heel nodig, mocht niet naar de wc en dan deed ik het in mijn broek, soms een klein beetje en soms veel.

En de andere keren

Ik vond het verschrikkelijk, ik schaamde me kapot

en ja het is vaker gebeurd jammer genoeg

Reputatie 2
Badge +3

Hee,

 

Ik heb t ook wel eens gehad toen ik ongesteld was nou ik zeg je dat is ook geen pretje..

Toen hebben ze t wel gezien en was ik t haasje, Gelukkig zag mn mentor het en riep me naar haar toe want ik had niks door was nie misselijk of had buikpijn echt helemaal niks.

Ze zei t tegen me en zei dat ik naar huis mocht. Ma t vervelende is dat toen iedereen t wist.

Verder heeft niemand er ooit nog wat over gezegd.

 

Xxx

Reageer