Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18
Vraag

Hele nacht opgebleven

• 22 juli 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Hooii!!
Ik had gister een slaap feestje met me vriendin en bleven tot sochtend op en toen hebben we ook nog vandaga in de stad rondgehangen bij mij en haar thuis. Maar nu ben ik dus thuis en ik ben eig niet zo heel erg moe ik ben bang dat ik niet in slaap kan vallen en dat mijn slaap systeem helemaal naar de klote gaat.

Toen we gister hele tijd opbleven waren we alleen moe toen we naar buiten gingen heel vermoeiend enzo. Na het ontbijt niet meer.

Maaaar wat ik wil weten is. Heeft dit effect gehad op mijn hersenen? ? En hoe kan ik nu gaan slapen ik raak echt in paniek.
Alsjeblieft help me :)

Met vriendelijke groet,
Lisa, 13

2 reacties

Plz help ik wil nu slapen alleen ook is er net iets wngst gebeurd en ben bang voor geesten ik wil kunnen slapen, ik ben paranoid nu 😞
Reputatie 6
Badge +11
Lastig dat je niet in slaap kan raken ! Hopelijk lees je het nog want het si nu al een uur later zie ik .
Je hoeft niet bang te zijn ! Je hersenen zijn niet beschadigd , pas de panic dus ! Het kan zijn dat je morgen of overmorgen wat vermoeider ofzo bent maar verder heeft dit geen gevolgen . Om in slaap te komen zou ik de 4-7-8 truc gebruiken , dit werkt erg goed ; 4 sec. inademen , 7 sec adem vasthouden /inhouden , 8 seconden uitademen , daardoor wordt een stofje aangemaakt waardoor je rustig word en kan slapen

Veel succes !
Groetjes , Lot

Reageer