Vraag

Hele kleine penis

  • 10 June 2021
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb een hele kleine penis(3,4 slap/3,5 stijf)

Maar als in een stijve krijg blijft hij dezelfde lengte alleen gaat hij recht naar voren staan.  Hebben meer mensen hier last van/ verhaal delen?

 


4 reacties

Hey,

 

Je bent nu 14 of 15 jaar. Om heel eerlijk te zijn is dat een beetje aan de kleine kant, maar dan alsnog niet perse iets waar je je voor hoeft te schamen.

Er zijn meerdere jongens die een kleinere penis hebben dan anderen en die kunnen daar mee leven. Het kan ook zo zijn dat de penis pas later begint te groeien. 

En onthoudt, jij bent mooi zoals je bent. Jij bent jij en dat is zo gaaf! In ieder geval hoef je je er echt niet over te schamen, zolang die het maar doet. :wink: 

Maar als je je zorgen maakt kan je altijd even langs je huisarts, dat is niet raar dat is zijn of haar werk.


Groetjes van mij!

Robin Hood

 

Heyy

 

Als aanvulling op de reactie boven mij.

Leeftijd

Lengte (in cm)

Omtrek (in cm)

12

7-10,4

7,6

13

8,7-13,6

9,9

14

9,8 -14,6

10,1

15

11,8 - 15,3

10,6

16

12,5 - 15,7

11,0

17

13,5 - 15,9

11,3

18

13,7 - 16

11,7

Ik weet natuurlijk niet precies hoe oud je nu bent, maar je penislengte is inderdaad beetje onder gemiddeld.

 

De kans dat je penis nog gaat groeien in de pubertijd is vrij groot, maar onthoud dat iedereen een andere penis heeft. De een is klein en de andere is groot. Het maakt allemaal ook niet zoveel uit als je maar gewoon lekker jezelf bent, gelukkig bent en zolang alles maar werkt is alles oké!

Als je je zorgen maakt kan je inderdaad altijd even langs de huisarts.

 

Groetjes van mij!

 

Hallo Thmb :)

Je penis is vrij klein voor je leeftijd. Maar het groeit waarschijnlijk vanzelf. 

-TheMightySlayer <3

Heel erg bedankt voor de lieve berichtjes ❤️

Reageer