Hele kleine borsten


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal. Ik ben niet zo zelfverzekerd dat dat komt door mijn kleine borsten ik heb net aan cub AA 70. Ik voel me hierdoor niet zo vrouwelijk het iemand misschien tips die helpen om de borstegroei te stimuleren?
Groetjes

13 reacties

Ik heb cub 80B das echt k*t want je kunt geen strake t-shirtjes meer aan want anders kijken alle mannen naar je het kan wel maar ik voel me niet zo fijn in strake t-shirtjes dus wees ondertussen maar blij met kleinen borsten want die groeien later van zelf wel want bij mij zijn ze erg gegroeit vanaf dat ik ongesteld was dus het is een ding van afwachten ?
Je wilt niet weten hoe graag ik met jou wil omwisselen... Ik heb zelf cup c/d 75 en heb er nog al veel last van met het sporten enz.
En ookal worden misschien je borsten niet zo heel groot wees er blij om, leer om van je eigen lichaam te houden ?
Maak je niet zoveel zorgen om je borsten ze groeien waarschijnlijk later aan. Je bent pas 14 maak je geen zorgen.
Vergeet niet van jezelf te houden en positief te blijven.
Als je met een gebogen rug loopt zou ik zeggen dat rechtop moet lopen. Bij mij hielp het met mijn zelfverzekerdheid op een een of ander manier.
Ze zeggen wel altijd van je borsten groeien voordat je ongesteld word en dat is dat bijna alles wat je houd, maar mijn borsten begonnen pas echt goed te groeien toen ik ongesteld werd en maak je niet druk om welke cupmaat je hebt want je moet het doen met wat je hebt 😉
Ik ben zelf een jongen maar ik denk dat het met de tijd komt als je ongesteld word en meer met de puberteit in aanraking komt komen die borsten ook wel zelf heb ik een vriendin van 13 en die heeft ook nog bijna geen borstgroei maar dat komt wel
Dankjewel allemaal. Hier heb ik zeker wat aan ?
Ik heb zelf ook kleine borsten 75a ik heb een vriend die dat juist supper sexy vind. Niet alle jongens houden van grote borsten. je persoonlijkheid is het belangrijkst. En als een jongen je niet leuk vind zoals je bent is hij het niet waard.

Nog niet Ongesteld maak je niet druk komt wel. Om heel eerlijk te zijn zou ik een gat in de lucht springen want het is zwaar k*t ongesteld te zijn.

Xx me
hoi,

Vrouwen zijn er in verschillende verpakkingen de 1 is niet meer vrouwelijk dan de andere.
Er zijn op internet wel manieren hoe je het kan proberen te stimuleren maar ik geloof dat persoonlijk niet echt in.
Dit klinkt misschien wel een beetje typisch maar het verschil mag er zijn en er zijn genoeg mensen die dat veel mooier vinden dan te grote borsten. Je bent nog in de puberteit dus er kan nog van alles gebeuren maar met of zonder blijf je dat mooie meisje.

Groetjes van Maii:$*
Hoi,

Er is momenteel niet zo veel wat je kan doen. Borstgroei gebeurt in de puberteit. Aangezien je nog niet ongesteld bent, denk ik niet dat je aan de pil moet beginnen, maar dat weet ik ook niet. Ik heb daar niet zo veel verstand van.

Je hebt geen invloed op je borstgroei en puberteit, maar het komt vanzelf wel.

Waar je wel wat kan doen is hoe je ermee omgaat. Jij vindt je borsten te klein en voelt je daar rot om. Ik begrijp de gedachte erachter, maar het is niet nodig. Je bent goed zoals je bent. Vrouwelijk zijn heeft niks te maken met borsten, het heeft te maken met hoe je je voelt!

Je kunt altijd even langs de huisarts en het voorleggen of er iets kan, maar ik denk dat je huisarts ook niet veel kan doen.

Gr. Pin
Volgens mij heb je het nu zelf al verklaard.
In ieder geval denk im dat je het niet echt kunt stimuleren.
Misschien helpt het om de pil te slikken, vanwege de hormonen.
Ik ben trouwens 14 jaar en ben nog niet ongesteld geworden

Reageer