Vraag

heftig ongesteld

  • 28 February 2023
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Heeee, 

Voor alle meiden!!!!

Ik heb een hele heftige menstruatie en ik moet op school na elk uur naar de wc dat is natuurlijk erg vervelend. Heeft iemand tips??


6 reacties

Wat gebruik je als je ongesteld bent.

Want je kan ook dubbelen bescherming draag zoals maand verband met en tampon.

En je kan ook met meer absorberen maandverband en tampons gebruiken.

Ik zelf bloed ook best wel hevige en heb een normaal maandverband en een supper tampon en lek bijna nooit meer door.

 

Gr bren

Badge

Heey,

Dat klinkt echt vreselijk! Ik zelf gebruik tampons en maandverband. Ik ben hiermee begonnen omdat ik niet tegen het natte gevoel kon, continu moest ik dan aan doorlekken denken. Alleen tampons waren voor mij ook geen optie, omdat ik dan snel doorlek. Ik besloot de twee te combineren en het is echt geweldig; ik hoef nu maar 1x in de 4/5 uur te verschonen. Ik weet niet of je al tampons gebruikt. Mocht je het spannend vinden dan staat heel youtube vol met tutorials en uitleg. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien werkt een menstruatiecup voor jou. 

Hopelijk heb je er wat aan!

Reputatie 3
Badge +1

Wat gebruik je als je ongesteld bent.

Want je kan ook dubbelen bescherming draag zoals maand verband met en tampon.

En je kan ook met meer absorberen maandverband en tampons gebruiken.

Ik zelf bloed ook best wel hevige en heb een normaal maandverband en een supper tampon en lek bijna nooit meer door.

 

Gr bren

Okeer hartstikke bedankt!!

Reputatie 3
Badge +1

Heey,

Dat klinkt echt vreselijk! Ik zelf gebruik tampons en maandverband. Ik ben hiermee begonnen omdat ik niet tegen het natte gevoel kon, continu moest ik dan aan doorlekken denken. Alleen tampons waren voor mij ook geen optie, omdat ik dan snel doorlek. Ik besloot de twee te combineren en het is echt geweldig; ik hoef nu maar 1x in de 4/5 uur te verschonen. Ik weet niet of je al tampons gebruikt. Mocht je het spannend vinden dan staat heel youtube vol met tutorials en uitleg. Ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar misschien werkt een menstruatiecup voor jou. 

Hopelijk heb je er wat aan!

Hey super bedankt ga ik proberen!!!

Reputatie 6
Badge +3

hey, deze post is al twee weken oud, maar ik heb nog een tip. bij sommigen helpt het meer nemen van vitamine b12 goed. gewoon uit b12 rijk voedsel of met een supplement. ongesteldheid kan hierdoor minder heftig worden en/of korter duren. 

Reputatie 3
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

heeey die slik ik al even maar toch bedankt!!

Reageer