heeft iemand jou wel eens naakt gezien

• Anonymous
  • 0 reacties
heeft iemand jou wel eens naakt gezien terwijl dat niet je bedoeling was.

bijvoorbeeld: je bent je aan het omkleden op het strand en je hebt net je broekje uit gedaan en je handdoek valt van je af

34 reacties

Ja mij wel.. op het strand idd
schaamde je niet een beetje ?
haha nee nog nooit xd
gelukkig dan he :D
neej heb ik nog nooit gehad xD 
Ja ik was aan het omkleden bij een openbaar zwembad, maar de deur zat niet goed dicht, dus...ja, je snapt het wel.
neej heb ik nog nooit gehad xD 

vind erg dan :p
Ik zat op de plee en ineens kwam een meisje uit de klas boven de deur uit met d'r Hooft 
En wat deed je toen?
M'n jas (had ik toevallig bij) over me heen doen en schreuwend lachend zeggen dat ze een *****  is (als grapje dan)
Haha, die schrok zich zeker dood.
Mwa ze deed het expres
Oh haha, dat zou ik niet pikken. Wist ze ook dat jij erop zat?
Het is niet de bedoeling dat er gechat wordt via de topics. Hou je aan de vraag van de topicstarter en dwaal niet te veel af.
Ja ik was aan het omkleden bij een openbaar zwembad, maar de deur zat niet goed dicht, dus...ja, je snapt het wel.

dat kan toch geburen 
Oh haha, dat zou ik niet pikken. Wist ze ook dat jij erop zat?
ja. Ze is opzig vel aardig:)
Ik had een keer bij een zwembad in de kleedhokjes had net alles uitgedaan zeg maar en toen gingen die deuren open en liep er een badmeester langs... Schaamde me dood! Weet niet of hij was gezien had, hoop t niet. En op t strand ging ik t zand een beetj uit me bikini halen en toen viel me handdoek af -.-

xxx
Het is niet de bedoeling dat er gechat wordt via de topics. Hou je aan de vraag van de topicstarter en dwaal niet te veel af.

dankje dacht het zelfde 
Ik had een keer bij een zwembad in de kleedhokjes had net alles uitgedaan zeg maar en toen gingen die deuren open en liep er een badmeester langs... Schaamde me dood! Weet niet of hij was gezien had, hoop t niet. En op t strand ging ik t zand een beetj uit me bikini halen en toen viel me handdoek af -.-

xxx

zal wel schamen zijn
Bij gym. mijn onderbroek ging een beetje mee met mijn gymbroek.
Verder kwam mijn vader in mijn kamer zinder te kloppen terwijl ik aan het omkleden was.
dat heb ook wel eens gehad 
ik heb een keer gehad dat een paar kinderachtige jongens zich in de meidenkleedkamer bij ons op school hadden verstopt. Al die meiden kunnen hard gillen!!
nee gelukkig nog nooit
gelukkig niet
K had haar eroverheen getrokken en geslagen

Reageer