Haar verven - enquete

  • 29 October 2014
  • 27 reacties
  • 923 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje?
2. Leeftijd?
3. Zou jij je haar willen verven?
4. Heb je je haar geverfd?
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

27 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje?

Transboy
2. Leeftijd?

13
3. Zou jij je haar willen verven?

ja maar NIET permanent 
4. Heb je je haar geverfd?

nee
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?

nog nooit gedaan

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?

alleen de plukjes blauw ofzo
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

 

Reputatie 2
Badge +1

Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje? Non-binair
2. Leeftijd? 17
3. Zou jij je haar willen verven? Ja
4. Heb je je haar geverfd? Ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Nee, ik wilde graag een beetje een natuurlijke (Haha, voor zover dat mogelijk is met gekleurd haar) look houden

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Groen
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? Eerst directions, daarna crazy Color. Directions bleef hoogstens een week zitten, dus nu probeer ik maar eens crazy Color uit, omdat een vriend dat ook gebruikt en bij hen het goed blijft zitten.

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

 

Badge

1. Jongen/meisje?

meisje 


2. Leeftijd?

15 


3. Zou jij je haar willen verven?

ja


4. Heb je je haar geverfd?

ja


4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?

nope

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?

donkerbruin geverfd


6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?

Loreal casting gloss

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

1. Jongen/meisje? Jongen
2. Leeftijd? 16
3. Zou jij je haar willen verven? Ja
4. Heb je je haar geverfd? Ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Ja, ik heb mijn haar 2x gebleekt, 1x door mijn vriendin en 1x door een professional. Allebei goede ervaringen mee. Niks van gemerkt dat mijn haar er slecht van werd.

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Ik heb het regenboog gehad, zwart en daarna een soort blauw/groen. Ik wil mijn haar weer graag zwart verven zodra het is aangegroeid.
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? Volgensmij casting crème gloss van l’oreal paris.

Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje? Trans meisje
2. Leeftijd? 13
3. Zou jij je haar willen verven? Ja
4. Heb je je haar geverfd? Nee
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Galaxy

 

1 meisje
2 13
3 ja
4 ja
4a ja, ik merk niet dat mn haar nu slechter is maar ik had mn haar eerst rood en doordat die verf er nog in zit had ik grote kansdat mn haar oranje ofzo zou worden in plaats van blond
5 eerst had ik rood maar nu blond
6 het was bij de kapper dus k weet het niet
7 -
Meisje
13
Ja
Ja en mijn haar is nog hellemaal hetzelfde
Blond-bruin-zwart-en overgang van bruin naar blond-blauw -roos-groen-paars
Merk geen idee kijk ik niet naar.
1. meisje
2. 13
3. ja
4. ja, maar alleen de onderste helft, soort dip dye
4a. nee, ik heb al heel blond haar
5. ik heb het nu een groen blauwige kleur maar ga het binnenkort helemaal blauw doen
6. manic panic
Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje?
2. Leeftijd?
3. Zou jij je haar willen verven?
4. Heb je je haar geverfd?
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

1. Meisje
2. 14
3. Jaa super graag nu at the moment.
4. Ja
4a. Nee wil wel eens proberen :/
5. Rood , Zwart , Donkerblond , , Donkerbruin ( Verfde mijn donkerblonde haar iets donkerder , Toen kwam mijn rode haar na een half jaar was t zat deed ik donkerbruin , mijn rode haar zag je heel erg en toen ging k maar zwart.
6. garnier , loreal en van de kapper!
7. -
1. Jongen/meisje? - Meisje
2. Leeftijd? - 16
3. Zou jij je haar willen verven? - ja
4. Heb je je haar geverfd? - ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?
Ik hem me haren vaker gebleekt ( het is natuurlijk al bekend dat het niet goed is voor je haar, je krijgt bij elk haar verschillende soorten reacties. Bij mij is het altijd goed gegaan. Ik heb niks gemerkt, mijn haar ziet er altijd verzorgt uit.

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
Bruin, Aubergine, rood, blond
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?
Garnier, loreal, swarzkoff , syos, en verf van de kapper.
7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?
-
1. Jongen/meisje? Jongen
2. Leeftijd? 15
3. Zou jij je haar willen verven? Misschien ooit
4. Heb je je haar geverfd? Nee
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? zoiezo niet helemaal maar eeen deel en dan zwart of wit of een opvallende kleur
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?

Re
1 - meisje
2 - 17 jaar
3 - al gedaan
4 - ja, ik heb t bruin gehad (1e keer) maar dat was niet permanent, dus dat is dr uit gegaan, toen een tijdje niets, daarna paars, dat vervaagde een beetje dus toen heb k t nog een keer paars gedaan, toen t weer vervaagd was heb k t zwart gedaan, maar dat is in combinatie met de paars dr onder vervaagd tot een soort rood bruin XD en heb een keer roze dipdye en een plukje roze in mn pony gedaan. Heb op t moment nog steeds mn rood bruine combi, maar dat laat k nu uitgroeien. Heb wel haarkrijt in allerlei kleuren, dit is dr wel met 1x wassen uit

4a - alleen voor t roze heb k t gebleekt (had t wel zonder geprpbeerd, maar mn haar was te donker, dus t werd een soort gloed ipv echt roze) ik heb t de kapper laten doen, in mn pony merkt k niet veel verschil, maar in mn dipdye merkt k na een tijd wel dat t een beetje dood begon te gaan enzo (maar dit is voor iedereen anders, een vriendin van me heb t helemaal gebleekt en dat gaat helemaal okay)
5 - whoopsie, al beantwoord ^^" ik zou t nog wel een keer blauw willen doen, ik wil nog een keer paars en pastelkleuren enzo, en k wil dipdye in mn pony
6 - dat zou k niet eens meer weten tbh, volgens mij gwn een huismerk, of iets als L'Oréal, zou t echt niet meer weten XD


Ff in reactie op Roses hierboven, als je t laat uitgroeien komt je eigen haar kleur wel weer terug. Je heb ook tijdelijke haarverf die na een paar keer wassen weer uit gaat, wel ff bij de kapper informeren of t permanent if tijdelijk is. "rare" niet natuurlijke kleuren zijn zo ver ik weet bijna allemaal wel tijdelijk
1. Meisje
2. 16
3. Ik wil mijn haar wel verven, maar ik ben bang dat ik mijn eigen haarkleur dus nooit meer terug krijg.
4. Dus, nee
4a. Ook nee
5. Als ik het zou verven zou het teal, blond of een pastelkleurtje worden.
6. -
7. -
1. Jongen/meisje? Meisje
2. Leeftijd? 13
3. Zou jij je haar willen verven? Jawel, ik durf het alleen niet
4. Heb je je haar geverfd? Nee
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Nee
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? -
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? -
7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet? Ik wil mijn haar heel graag wit/grijsbruin verven (ik heb bruin haar) maar ik ben heel bang dat het niet gaat staan. En als je eenmaal begint moet je het altijd blijven doen en zal je nooit je echte haarkleur terugkrijgen. Uitgroei vind ik ook niet echt mooi tho
1. Jongen/meisje? Meisje
2. Leeftijd? 13
3. Zou jij je haar willen verven? ja
4. Heb je je haar geverfd? nee
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? nee

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? gekleurde plukjes
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? /

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet? /
Nan,

1. Meisje
2. 17 naar
3. Nee
4. Nee
5. Nee
6. Nee
7. Ik hoor vaak van mensen die het gaat geverfd hebben dat je er pluizig en dood haar van krijgt. Je natuurlijke model verdwijnt uit je haar. Het is ook nog eens duur en het duurt lang voor het is uitgegroeid. Kortom, je krijgt er spijt van.

Heb jij je naar nog geverfd? Zo ja, welke kleur?
1. Jongen/meisje? Meisje
2. Leeftijd? 15
3. Zou jij je haar willen verven? Misschien wel weer
4. Heb je je haar geverfd? Ja, het is er bijna uit gegroeid (eindelijk)
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Als je het 1 keer zelf thuis doet wordt je haar gewoon wat droger maar toen ik het bij de kapper heb laten doen begon het uit te vallen en werd elastisch als het nat is

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Alle kleuren, blauw, roze, rood, zwart, paars enz.
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? Voornamelijk directions en iets wat lijkt op stargalazer?? Ik heb ook wel manic panic gebruikt maar dat lag er al uit na 4 dagen

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet? Omdat je echt zo lang moet wachten tot het uitgegroeid is en je krijgt er spijt van ..
1. Jongen/meisje? Geen idee lel
2. Leeftijd? 15
3. Zou jij je haar willen verven? yup
4. Heb je je haar geverfd? yup
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Ik heb m'n haar 'n paar tinten lichter geverfd. Telt dat ook? nja tis wat dunner maar dat kan door meerdere dingen komen.

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? warm bruin
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? kapper deed het voor me.

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet? n00bz
1. Jongen/meisje?     meisje
2. Leeftijd?    13
3. Zou jij je haar willen verven?   Ja
4. Heb je je haar geverfd?  ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Ja, goed gelukt zag er mooi uit, nee niet gemerkt.

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?  Bij 3: mahonie, dat is een beetje roodbruin. Bij 4: ombre blond.
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?   L'Oréal volgens mij.

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet? X
1. Jongen/meisje? Meisje
2. Leeftijd? 18
3. Zou jij je haar willen verven? Ik heb het geverfd ;)
4. Heb je je haar geverfd? Ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Nee, ik heb het niet gebleekt, want dat is slecht voor je haar. Je haar gaat ervan splijten, dus is de kans dat de kankerverwekkende stoffen ook op je huid komen. Ik heb het vroeger wel eens blond geverfd met hairlights, wat ook slecht is. Ik kies gewoon kleuren die mijn haarkleur relatief goed pakt, ik wilde het ooit blauw, maar dat pakte mijn haarkleur helaas niet en ik wilde het niet bleken, dus blauw was uitgesloten.. Mijn haarkleur is namelijk zwart..
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Rood (heb ik nu), blond, roze, groen :P
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? N.v.t.
Ik twijfel om mijn haar te gaan verfen, dus een aantal vragen voor jullie!

1. Jongen/meisje? MEisje
2. Leeftijd? 15
3. Zou jij je haar willen verven? Ja
4. Heb je je haar geverfd? Roze dipdye en bruin
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? Voor de dipdye had ik gebleekt, maar nu zijn mijn punten wit, het roze is al weg. Niet echt aan te raden!

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? Bij de kapper

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?
1. Jongen/meisje?
Meisje
2. Leeftijd?
16, toen ik mijn haar had geverfd was ik 15.
3. Zou jij je haar willen verven?
Al gedaan.
4. Heb je je haar geverfd?
Yup.
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?
Ja, mijn ervaring was gewoon normaal. Mijn haar werd lichter van kleur en dat was de bedoeling. Nee, ik heb niets gemerkt. Één keertje bleken is zo slecht niet.
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
Ik heb mijn haar blauw en paars gehad.
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?
Directions

7. Als je je haar niet wil verven, waarom niet?
Ik begon mijn natuurlijke krullen mooi te vinden, maar omdat ik mijn haar geverfd had, stierf dat weg. 
Toen had ik mijn haar afgeknipt en het opnieuw laten groeien, nu heb ik mijn mooie krullen weer terug.
Ik vind mijn natuurlijke haarkleur (donkerblond) niet mooi. Ik had liever zwart of bruin gehad.
Donkerblond haar heeft een soort groene gloed dat mij niet aanstaat. Zodra mijn haar weer terug is op gewenste lengte ga ik het een donkerbruin kleurtje geven. :)

Nu is er al een maand voorbij, heb jij je haar nog geverfd?
Badge +5
1. Jongen/meisje? MEISJE
2. Leeftijd?13
3. Zou jij je haar willen verven? Is al geverfd!
4. Heb je je haar geverfd? Ja.
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Ging goed, ik werd ietsje blonderen.
Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?
Nee.
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? Blond en Donkerblond en een keer met dunne highlights
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? Aanbiedingen van Kruidvat
1. Jongen/meisje? meisjeeh
2. Leeftijd? 13
3. Zou jij je haar willen verven? ja
4. Heb je je haar geverfd? jup 
4a. Heb je je haar gebleekt? jup
Wat waren je ervaringen hiermee? prikte toen ze het deden.. ik heb best donker haar dus zet de hele avond in de kapper ;')
Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar? ja mn haar is dunner geworden en in het begin voelde het heel gek maar inmiddels vind ik de effecten best cool want heb altijd een soortvan strandhaar

5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur? eerst roze nu paars hierna blauww
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt? er zijn niet zoveel merken met de felle kleuren die ik wil dus.. (weet t ff niet welk merk)

tipss

met krullen is blonderen enzo een afrader want krullen zijn een stuk lastiger
ook moet je rekening houden met uitgroei want dat is er snell!
felle kleuren zijn leuk maar uitspoelbaar dus na 3 keer (met shampoo) wassen is het er uit... 
probeer eerst iets wat niet te anders is en uitspoelbaar om te wennen aan iets anders
rood gaat niet meer goed uit je haar! je houd altijd een rode gloed

uhm ja dat waren mijn ervaringen ermee mijn moeder is erg makkenlijk dus vandaar mijn vroege ervaringenn 

goodluck :)
1. Jongen/meisje?
meisje
2. Leeftijd?:
13
3. Zou jij je haar willen verven?:
ja
4. Heb je je haar geverfd?:
ja
4a. Heb je je haar gebleekt? Wat waren je ervaringen hiermee? Heb je gemerkt dat dit slecht is voor je haar?
ja, ik heb het geblondeerd, het is idd niet goed voor je haar. Ik merk meteen dat het heel droog is :(
5. Bij 3 en/of 4 ja? Welke kleur?
Blauw
6. Bij 4 ja, welk merk heb je gebruikt?
Directions

Reageer