Haar op je armen

• Anonymous
  • 0 reacties
Heey mensen, hebben jullie misschien wat tips voor mij ? Ik word gepest omdat ik haar op mijn armen heb. Ik weet het, iedereen heeft haar op zijn armen maar ik ben getint en mijn haar is zwart en lang en veel en ik weet niet wat ik moet doen. Soms haal ik het weg maar dat doet pijn en is irritant om het telkens weg te halen en als ik het weg haal dan weten mensen gelijk dat ik het weg heb gehaald.

HELLUPP MIJJ !! 😞

11 reacties

Ik denk dat eraf scheren toch het beste is omdat het dan weg is.
En schaam je niet alle meisjes in mijn klas doen het.
Heey Konstant,

Dat is dus het probleem ik word er moe van om het elke keer te scheren maar ook wanneer k het koud heb en ik kippenvel heb komt het meteen terug :( 
pas wel op met scheren, elke keer wanneer je het scheert komt het vaak langer en donkerder terug!
Heey Konstant,

Dat is dus het probleem ik word er moe van om het elke keer te scheren maar ook wanneer k het koud heb en ik kippenvel heb komt het meteen terug :( 

Ik ben een jongen en moet dat ook doen en het is inderdaad vervelend...
Maar als het helpt kan je het altijd proberen.
En zoals Picasca al zegt het komt steeds sneller terug en je moet het dus ook steeds vaker doen...
Heey

ik scheer zelf mijn armen ook.
mensen vinden dit helemaal niet raar en ik ken ook genoeg mensen die het doen.
het is juist veel beter en gewoon heel normaal.

als je het harst is het fijner want dan blijft het langer weg en groeien de haartjes minder dik terug.
het doet wel pijn maar wie mooi wilt zijn moet pijn leiden haha.

succes x
je moet et harsen, daarmee blijft et langer weg
Ja harsen is inderdaad wel pijnlijk maar het is gewoon irritant dat ik het zovaak moet doen want ik moet ook nog mijn beenhaar weghalen en mijn snor mijn vinger haar en teenhaar en wenkbrauwen epileren enz 😞
Ik ben een meisje en ik scheer mijn armen nooit. Ik heb wel haar op mijn armen maar het is licht van kleur en valt niet zo op. De enige plekken die ik scheer zijn m'n benen, kut en oksels.
Ik scheer het weg, kost geen moeite. Gewoon in bad, als je je benen hebt gedaan kunnen je armen ook snel even toch?
Ik herken je probleem en mijns inziens zijn er een paar mogelijkheden;
-alles negeren, want de mensen die daar lullig over doen zijn gewoon domme klojo's
- scheren
-de hare lichter verven. (Klinkt raar, maar een vriendin van mij doet dat en het ziet er goed uit)
Klopt maar ik scheerde vroeger ook alleen wanneer ik het koud had en kippenvel kreeg het er meteen weer was

Reageer