Vraag

haar kort knippen

  • 18 April 2021
  • 2 reacties
  • 73 Bekeken

Badge

Hi, ik wil graag mijn haar kort knippen. Ik heb het al een x gevraagd dat was bijna twee jaar geleden en toen zei mijn moeder echt geen spraken van. Nu wil ik het echt heel erg graag. mijn haar is nu tot schouder lengte. Ook ben ik bang om vervelende opmerkingen te krijgen van familie. Hoe vertel ik dat aan mijn moeder, en hoe haal ik haar over om het toch wel te mogen


2 reacties

Heey,

Waarschijnlijk kun je het beste dit opnieuw met je moeder bespreken. De laatste keer was bijna twee jaar geleden, misschien is je moeder in die tijd wel van gedachten veranderd of iets bijgedraaid. Je kunt er nog eens een keer een gesprekje met haar over beginnen.

Bijvoorbeeld: weet u nog dat ik twee jaar geleden mijn haar kort wilde laten knippen? Dat wil ik nu nog steeds heel graag, hoe kijkt u er tegenaan?

Dan kun je van tevoren wat plaatjes opzoeken van hoe je het graag wilt hebben, zodat je moeder er een beeld bij kan vormen. Als ze zich het iets meer kan voorstellen, kan ze er misschien beter over nadenken.

En over die opmerkingen; het zou natuurlijk heel vervelend zijn als je allemaal opmerkingen krijgt van je familie. Maar als jij dit graag wilt, zou ik me daar niet laten door tegenhouden. Als jij je haar graag zo wilt, moet je dat gewoon doen en is het jammer wat anderen ervan vinden. Het is jouw haar en niet die van hun.

Groetjes,

Simply Me

Heee! Toevallig zeg ik heb net me haren korter laten knippen hahah, maar oke ik zou het als ik jou was misschien met je moeder over hebben dat je het heel graag wil en dat het jou haar is en dat jij er prettig mee moet voelen en zij niet, en als mensen in je familie je raar aan kijken gewoon negeren! Je moet zeker doen wat jou gelukkig maakt, verder heb ik hier niet veel over te zeggen maar ik hoop dat dit misschien wat helpt

veel suc6!
x anoniempje

Reageer